اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
آغاز به کار یک هزار و 80 نفر نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان
سهمیه استخدام پیمانی برای دوره ابتدایی شامل 601 نفر و برای سایر مقاطع 100 نفر خانم و 379 نفر مرد است...
یک هزار و 80 نفر نیروی استخدام پیمانی در سال تحصیلی 97-98 کارشان را در آموزش و پرورش آغاز می کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از استخدام یک هزار و 80 نفر نیروی پیمانی و 414 نفر دانشجوی متعهد خدمت برای سال تحصیلی 98-97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با تاکید بر نیاز شدید استان به معلم در دوره ابتدایی افزود: سهمیه استخدام پیمانی برای دوره ابتدایی شامل 601 نفر و برای سایر مقاطع 100 نفر خانم و 379 نفر مرد است. همچنین، سهمیه پذیرش دانشجو، تعداد 235 نفر برای دوره ابتدایی و سایر دوره ها 54 نفر خانم و 125 نفر مرد است.

تقی زاده با اشاره به ثبت نام داوطلبان از طریق سایت سنجش افزود: داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی از این فرصت بهره مند شوند.

وی تشریح کرد: مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات با توجه به هماهنگی های انجام شده برای تامین نیروی انسانی، نیاز برخی استان ها را می گیرد و سهمیه ای به آنها اختصاص می دهد. در سال جاری، در صورت صدور مجوز، 25 هزار نفر از طریق آزمون استخدام پیمانی در سراسر کشور جذب وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده برای تامین منابع انسانی مورد با صدور مجوز ردیف استخدامی، قرار است تعداد 25 هزار نفر از طریق آزمون استخدام پیمانی برای سال تحصیلی 97-98، و همچنین پذیرش 15 هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه های وابسته برای سال تحصیلی 1400-1401 ، در سال جاری ، جذب آموزش و پرورش شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار