اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص سهمیه جذب یک هزار و 80 نفر نیروی آموزشی در سطح استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی در تابستان امسال خبر داد.
 
محمد تقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورت صدور مجوز ردیف استخدامی از سوی مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور 25 هزار نفر نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی پیمانی برای سال تحصیلی 98 – 97 در وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند.
 
وی افزود: در این آزمون در مجموع یک هزار و 80 نفر برای سال تحصیلی 98 - 97 جذب آموزش و پرورش خوزستان می‌شوند؛ سهمیه استخدام پیمانی در مقطع ابتدایی 601 نفر و دیگر مقاطع نیز 479 نفر است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: فرآیند استخدام و جذب این افراد در تابستان سال جاری انجام می‌شود و برای سال تحصیلی 98 – 97 وارد آموزش و پرورش استان می‌شوند .
 
تقی‌زاده گفت: همچنین 15 هزار نفر دانشجوی متعهد به خدمت در دانشگاه‌های وابسته برای سال تحصیلی 1401 – 1400 جذب آموزش و پرورش در کشور می‌شوند که از این نظر نیز سهمیه پذیرش در استان خوزستان 235 نفر در مقطع ابتدایی و 179 نفر در دیگر مقاطع برای سال تحصیلی 98 – 97 است و از این طریق 414 نفر جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.
 
وی عنوان کرد: در مجموع در سال تحصیلی 98 – 97 یک هزار و 494 نفر نیروی انسانی جدید به آموزش و پرورش خوزستان وارد می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار