اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
متاسفانه برخی از افراد که مفقود شده یا جان خود را از دست داده‌اند، در حال تصویربرداری سیلاب و حتی برخی در حال گرفتن عکس سلفی بودند که دچار حادثه شدند.
سیل در سه استان آذربایجان شرقی و غربی و کردستان تاکنون 36 کشته و دهها مفقودی برجای گذاشت.

به گزارش عصرایران، بیشترین آمار تلفات انسانی مربوط به شهرهای عجب شیر و آذرشهر دراستان آذربایجان شرقی است.

آذربایجان شرقی : 30 کشته و تعدادی مفقودی

-  مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی: تاکنون جسد 16 نفر در شهرستان عجبشیر و 14 نفر در آذرشهر پیدا شده / خبرگزاری صداوسیما

- اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مصاحبه با ایسنا: در آذرشهر (آذربایجان شرقی) پلی قرار دارد که هنگام سیل تعدادی از خودروها روی آن قرار داشته و علی رغم هشدارها، تعدادی از این خودروها حاضر به خارج شدن از آن نبودند. هفت خودرو روی این پل قرار داشته و هنگام سیل، آب آنها را با خود برده است.

25 کشته و 16 مفقودی در سیل چهار استان

 
اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: در شهرستان عجبشیر، روستایی به نام چنار بیشترین تاثیر را از سیل گرفته است. 

 آذربایجان غربی": مرگ نوجوان 12 ساله دوچرخه سوار


- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور : در استان آذربایجان غربی تعدادی پل تخریب شده و نوجوانی 12 ساله هم جان خود را از دست داده است. تصاویر و شواهد نشان می‌دهند که این نوجوان با دوچرخه وارد سیلاب شده و جریان آب او را با خود برده است.

 کردستان: 5 کشته 

- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: در پارک کوثر سقز در استان کردستان نیز رانش زمین سبب مرگ چهار تن شد. یک نفر نیز در بانه به دلیل سیلاب جان خود را از دست داد.

- متاسفانه برخی از افراد که مفقود شده یا جان خود را از دست داده‌اند، در حال تصویربرداری سیلاب و حتی برخی در حال گرفتن عکس سلفی بودند که دچار حادثه شدند.
 





خسارت سیل به روستای بیرق در استان آذربایجان شرقی


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار