شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
شوشان: غدیرپور ریاست دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان و دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی شاخه خوزستان با اشاره به انتخاب حمید کهرام به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، گفت: این اتخاب موجبات همگرایی هر چه بیشتر در جبهه اصلاحات و اعتدالگرایان استان برای نیل به هدف واحد شده است. وی افزود:  باید هر چه سریعتر ساز و کار برنامه ریزی ستاد برای عملیاتی کردن برنامه ها در موعد مقرر مهیا گردد.

غدیرپور افزود: بدیهی است کلیه بزرگانی که نام آنها جهت تصدیریاست ستاد مطرح بوده ، توانایی و شایستگی های لازم را  جهت تصدی این سمت را داشته و طبیعی است که نهایتا یکنفر با حمایت و دلگرمی این بزرگوران  وسایرین  این وظیفه خطیر را پذیرا باشد.

وی افزود: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان حمایت همه جانبه خود را از این انتصاب اعلام داشته و آماگی همکاری در نیل به هدف غایی که همانا استمرار عقلانیت در کنار تدبیر و امید و ترسیم آینده ای روشن برای ایران اسلامی است ، دارد. 

ریاست دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در پایان گفت: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان از کلیه کنشگران سیاسی اصلاح طلب و اعتدالگرا و نیز جریان ها و احزاب فعال  جبهه اصلاحات و اعتدال تقاضا دارد با حمایت خود زمینه پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را بیش از پیش مهیا سازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار