اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
بسم الله الرحمن الرحیم

اعضاء مجمع اصلاح طلبان بختیاری استان خوزستان که سابقه طولانی در زمینه فعالیت های اجتماعی- سیاسی استان خوزستان دارند لازم می دانند جهت تنویر اذهان عمومی و پاسخ به برخی ادعاها مطالب ذیل را به اطلاع عموم هم استانی های گرامی برساند:

1- از آنجایی که طی روزهای اخیر حواشی فراوانی پیرامون حضور نمایندگان برخی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان در دفتر ریاست ستاد تبلیغات استان های دکتر روحانی توسط خبرگزاری ها نشر شد؛ ضمن بر حق شمردن رایزنی های این مجمع احساس تعهد و تعلق خاطر به خوزستان را دلیلی برای اثرگذاری در تصمیمات پایتخت می داند و از سویی بر خلاف احزاب به اصطلاح اصلاح طلب استان چندین دهه است که همواره در راه اعتلای اصلاحات گام برداشته است و طبعا هزینه های فراوانی را نیز در این مسیر متحمل گردیده است.

لذا این مجمع در همه مراحل حساس خصوصا انتخابات ریاست جمهوری ایفای نقش خواهد داشت. از طرفی گروه هایی که حضور نمایندگان این مجمع را به باد انتقاد گرفتند بایستی خود در رابطه با حضور مخربشان در پایتخت توضیحات مفصلی را به مردم شریف خوزستان خصوصا فعالان سیاسی ارایه نمایند.

2- حال که نتیجه تعیین رییس ستاد استانی جناب دکتر روحانی مشخص شده است و برادر گرامی مان دکتر کهرام انتخاب شده است لازم می دانیم با اعلام حمایت قاطعانه از ایشان، این انتخاب خجسته را نتیجه رایزنی هایی بدانیم که در صدر بدان اشاره شد.

3- با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و حضور رقبای جدی از سویی شرایط اتمسفری استان خوزستان که با حضور یکی از استانداران دولت اصلاحات شرایط سخت تری را نیز تجربه می کند؛ قویا پیشنهاد می شود شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان انرژِی خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری نموده و از سرمایه گذاری بیش از اندازه برروی انتخابات شورای شهر بپرهیزد. نتیجه خروجی لیست ارایه شده این شورا هر چه که باشد قطعا به اغناء تمامی گروه های سیاسی و قومی استان نخواهد انجامید.

 در حال حاضر آنچنان که شواهد و قرائن به خوبی نشان می دهد شورای حاضر در کسب موافقت و رضایت اعضاء خود به دلیل تشتت نظرات و گستردگی نامزدها برنیامده است.

 بنابراین در صورت ارایه لیست از سوی شورا جهت انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، قطع به یقین از آراء روحانی کاسته خواهد شد. در نتیجه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان می بایست با مدنظر قرار دادن مطلب گفته شده، تمام توش و توان خود را صرف حمایت از دکتر روحانی نمایند و با ورود به عرصه انتخابات شورا موجبات وارد شدن لطمه به سبد آراء روحانی را فراهم نیاورند.

سخنگوی مجمع اصلاح طلبان بختیاری استان خوزستان حاج علی محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار