اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
دکتر برات قبادیان در گفتگوی اختصاصی با شوشان : نظرم شورایی شدن ستاد روحانی در خوزستان بود / نباید به اختلافات دامن زد / همگی باید به دکتر کهرام برای پیشبرد اهداف ستاد کمک کنیم / با بیانیه و نقد سبب شکاف و اختلاف بیشتر نشویم
در خوزستان ، اقوام مختلف یک نعمت هستند و در عمل باید به گونه ای رفتار کنیم که هیچ اختلافی ایجاد نشود اما متاسفانه بر این اختلافات دامن زده شد...
شوشان: دکتر برات قبادیان در گفتگوی اختصاصی با شوشان با اشاره به اختلافات ایجاد شده بر سر ریاست ستاد دکتر روحانی در استان ، گفت: در ارتباط با روند تشکیل ستاد دکتر روحانی در خوزستان و انتخاب رییس ستاد ، افراد و گروه های مختلفی از خوزستان به تهران آمدند و حرف ها و سخنان متفاوتی مطرح کردند. این حرف های متفاوت ، کار را برای مسئولین اصلی در پایتخت برای انتخاب یک فرد برای ریاست ستاد با مشکل مواجه کرد. نمونه همین اتفاق و اختلافی که در خوزستان افتاده در استانی مثل سیستان هم روی داد. 

به گزارش شوشان ، وی افزود: در خوزستان ، اقوام مختلف یک نعمت هستند و در عمل باید به گونه ای رفتار کنیم که هیچ اختلافی ایجاد نشود اما متاسفانه بر این اختلافات دامن زده شد. 

قبادیان در ادامه افزود: با توجه به مسائل خوزستان و وجود اقوام متعدد ، شاید بهترین ایده این بود که ستاد روحانی در استان شورایی شود و نظر من نیز شورایی شدن ستاد بود. دو اشکال جدی در انتخاب رییس ستاد در استان وجود داشت ؛ یکی آنکه بدون مشورت با دوستان در خوزستان ریاست ستاد انتخاب شود و دیگر آنکه فردی را از تهران برای ریاست ستاد برگزینند و این یک ضعف بود.

وی گفت: در مقطعی ریاست ستاد روحانی در استان به بنده پیشنهاد شد که بنا به دلیلی از جمله عدم حضور در خوزستان و مسئولیت حقوقی در دولت ، این پیشنهاد را قبول نکردم چرا که ریاست ستاد دکتر روحانی در استان مستلزم پذیرش نسبی از سوی اقوام و حضور در خوزستان است.

برات قبادیان افزود: با توجه به این مباحث ، اگر ستاد روحانی به صورت شورایی تشکیل می شد اختلافات به حداقل می رسید و همه اقوام مشارکت خوبی در این زمینه داشتند.

قبادیان با اشاره به انتخاب دکتر حمید کهرام به ریاست ستاد روحانی در خوزستان ، گفت: دکتر کهرام یک شخصیت معتدل و باسابقه است و باید همگی به ایشان در این مسئولیت کمک کرد و اختلافات را به کناری گذاشت.

وی افزود: همه شخصیت ها و همه قومیت ها باید انتقادات و گلایه ها را به کناری بگذارند و از مسائل پیش آمده ، عبور کنند. همه دلسوزان و علاقه مندان به استمرار دولت روحانی صرفا به خاطر رای آوری دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، گلایه ها را کنار بگذارند و به رییس ستاد روحانی در خوزستان جهت افزایش رای و خلق یک حماسه ، کمک کنند.

وی افزود: دکتر کهرام هم بایستی همه احزاب ، گروه ها ، اقوام و افراد را با همه اختلاف سلایق و نظرها ، مشارکت دهد و در ستاد سهیم نماید تا اختلافات به حداقل برسد. 

قبادیان ادامه داد: از دوستانی که بیانیه می دهند و نقدهایی مطرح می کنند خواهش دارم که این بیانیه ها و نقدها به گونه ای باشد تا منجر به شکاف و آسیب به سبد رای روحانی در استان نشود. از مردم خوزستان که سالیان سال مشکلات متعددی را تحمل نمودند نیز درخواست دارم که اتحاد خود را حفظ نمایند و هر کسی هر آنچه در توان دارد در جهت پیشبرد اهداف ستاد روحانی به کار گیرد.

وی گفت: معتقدم در ارتباط با مباحثی که منجر به اتحاد اقوام در استان می شود کوتاهی شده است. متاسفانه احزاب و گروه ها صرفا در مقطع انتخابات و یا انتخاب استاندار به میدان می آید و در طول سال دیگر خبری از آنان نیست. همگی باید در جهت به حداقل رساندن این اختلافات تلاش نماییم. تا لان در این زمینه قصور شده و از این پس باید با برنامه ریزی ، سعی شود زمینه اتحاد فراهم کرد. 

قبادیان در پایان در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: به اعتقاد من انتخابات ریاست جمهوری دو قطبی خواهد شد. از یک طرف روحانی به نمایندگی جریان اعتدال و اصلاحات و از سوی دیگر اصولگرایان. جریان احمدی نژاد نیز در این انتخابات توانی برای جولان ندارند و حذف می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار