شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان:
معرفی 10 رشته فنی و حرفه ای و کاردانش به دانش آموزان در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته
شوشان: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: 10 رشته تحصیلی در راستای جذب دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته که به مدت پنج روز در اهواز برگزار می شود، به دانش آموزان معرفی می شود.

جمشید کمایی گفت: طراحی دوخت لباس و خیاطی لباس شب و لباس عروس، گرافیک، چهره سازی و نقاشی، الکترونیک و برق صنعتی، تراشکاری و تعمیر موتور و برق خودرو، کامپیوتر، عکاسی، نقشه کشی ساختمان و صنایع چوب و صنایع فلزی، مدیریت برنامه ریزی امور خانواده و تصویری برداری و پویانمایی از رشته هایی است که در غرفه های جداگانه ای در قالب دست ساخته ها و دست آوردهای دانش آموزی به دانش آموزان معرفی می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان افزود: غرفه های بازارچه های کارآفرینی در راستای جشنواره نوجوان خوارزمی و  هدایت تحصیلی ایجاد شده است و بازارچه های منتخب مناطق و نواحی استان خوزستان، دست سازه های دانش آموزی خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.  

وی با اشاره به اینکه طرح کآشف نیز از محورهایی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته می شود، گفت: طرح کآشف یا «کار آفرینان شایسته فردا»، بر اساس قراردادی که مابین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است، به تربیت مربیان و دانش آموزان کارآفرین می پردازد که دو غرفه بزرگ در این نمایشگاه نیز به این طرح اختصاص داده شده است.

 گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته در اهواز از 28 فروردین  تا یکم اردیبهشت ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در سالن امام رضا(ع) برپا شده است و برگزاری کارگاه هایی نظیر مشاوره هدایت تحصیلی ، سبک های زندگی سالم، پیش دبستانی، خانواده و کنکور، مشاوره و برنامه ریزی و کنکور و انگیزش از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار