اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
شوشان: طبیشی دبیر شورای مشترک فعالان عرب خوزستان از جمله فعالینی است که همواره به دنبال ایجاد همدلی و همراهی همه نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی خوزستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و رای به روحانی است. وی در گفتگو با شوشان با اشاره به استعفای عبدالله کعبی قائم مقام ستاد دکتر روحانی در خوزستان گفت:  رفتار خارج از عرف رییس ستاد روحانی در استان اوضاع انتخاباتی دکتر روحانی را دگرگون کرده است. 

طبیشی افزود: روحیه مشورت ناپذیری دکتر کهرام و اصرار بر تصمیمات ، موجب خروج بسیاری از حامیان و طرفداران دولت علی رغم میل باطنی شان شده است و فعالین و حامیان دولت تدبیر و امید را در استان خانه نشین کرده است.  

عضو مجمع اصلاح طلبان استان افزود: بسیاری از فعالان عرب و نخبگان که جزو اولین گروه حامیان روحانی در استان بودند و برای رای آوری ایشان تلاش کردند و بی هیچ چشم داشتی پا به این عرصه گذاشتند با اعمال و رفتار خارج از تشکیلاتی رییس ستاد روحانی که از عدم شناخت وی از فضای استان سرچشمه می گیرد ، دلسرد شده اند. 

وی افزود: اصرار وی بر تعیین مسئولین ستادی شهرستان ها بدون مشورت با فعالین شهرستانی و نظر خواستن از آنها و تصمیم سه نفره برای کل استان ، سبب موج نارضایتی در بین فعالین شهرستانی و حامیان دولت تدبیر و امید شده است. 

طبیشی ادامه داد: اگر دکتر کهرام علاقه مند به جریان اصلاح طلبی و دولت تدبیر و امید است باید از خودگذشتگی نشان دهد و برای انسجام همه نیروها ، کنار برود. 

 دبیر شورای مشترک فعالان عرب خوزستان در پایان گفت: با وجود همه اختلاف نظرها ، همگی برای رای بالای روحانی در استان تلاش خواهیم کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار