اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

جمعه یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ جشن ازدواج 105 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین آیت عادلی نژاد مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی و زوج های دانشجوی دانشگاه و اعضای خانواده آنها در محل تالار شهدای دانشگاه برگزار شد.

دکتر ایدنی در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) بیان داشت: امیدوارم همگی در پرتو دین مبین اسلام و تاسی از زندگی ائمه اطهار بتوانیم آزادی و استقلال انسانی را بیشتر در زندگی داشته باشیم.

وی با تبریک پیوند و ازدواج فرخنده 105 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ادامه داد: ان شاء الله همه مسئولین در کنار هم بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم که این سنت حسنه الهی روز به روز افزایش داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به این نکته که لازم است زوج ها همیشه در کنار هم باشند ولی نه بسیار نزدیک که پایه های حائل معبد به جدایی استوارند، تصریح کرد: طبیعت دوست داشتن آدم ها، انحصار طلبی را به دنبال دارد ولی لازم است همیشه زوج ها خلوت همدیگر را به رسمیت شناخته که تمامیت طلبی در زندگی خانوادگی خطرناک است و باعث اختلافات خواهد شد.

ایدنی اظهار داشت: پدر و مادرها حکم کمان هایی هستند که خود خم می شوند و بچه ها حکم تیری را دارند که ا این کمان رو به سوی آینده پرتاب می شوند. ما انسان های امروز هستیم و بچه ها انسان های فردا، هر قدر که بتوانیم در زندگی ارزش های مقدس را به بچه ها منتقل کنیم به همان میزان می توانیم بگوئیم به اهداف خود در زندگی رسیده ایم و مطمئن خواهیم بود که تیری که از کمان خم پدر و مادر بیرون آمده در جایی مطلوب فرود خواهد آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار