اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
سهیلا شولی از نقاشان برجسته خوزستان و فعالان هنرهای تجسمی در استان، چشم از جهان فرو بست.


سهیلا شولی از نقاشان برجسته خوزستان و فعالان هنرهای تجسمی در استان، بامداد امروز چشم از جهان فرو بست.

شولی در سال1358در ماهشهر متولد شد و لیسانس نقاشی خود را از دانشگاه سوره تهران و کارشناسی ارشد همین رشته را از دانشگاه هنر معماری تهران اخذ کرد.

وی که از افراد فعال در زمینه برگزاری نمایشگاه و ورکشاپ در اهواز و ماهشهر بود، سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی را نیز در پرونده داشت و آخرین نمایشگاه نقاشی این هنرمند نیز دو هفته پیش در تهران برپا شد.

آخرین نمایشگاه این نقاش در اهواز نیز خرداد سال گذشته با عنوان "شهر من" در نگارخانه این شهرستان برگزار شد که این نمایشگاه شامل 21 اثر ترکیبی تکه‌دوزی، گل‌دوزی و رنگ بود که روی بوم کار شده بودند.

شولی همچنین سال‎ها در دانشکده فنی و حرفه‎ای اهواز و دانشگاه‎های آزاد اهواز و ماهشهر به تدریس در رشته‎های هنر و گرافیک مشغول بود.

این هنرمند خوزستانی که مدتی بود از عارضه ریوی رنج می‎برد، بامداد امروز (سه‎شنبه؛ پنجم اردیبهشت) در تهران دیده از جهان فرو بست. 

مراسم خاکسپاری این هنرمند خوزستانی، در زادگاه وی - ماهشهر - برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ در پی درگذشت سهیلا شولی، رییس انجمن هنرهای تجسمی استان با صدور پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت. در متن پیام سیدجلال خراسانی آمده است: 

"مرگ اشارتی است به زندگی دیگر؛

خبر درگذشت نابهنگام سرکار خانم سهیلا شولی از هنرمندان و اساتید باسابقه و عزیز هنرهای تجسمی در رشته نقاشی و گرافیک، جامعه هنرهای تجسمی استان را داغدار کرد.
 
انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با اندوه فراوان به نوبه خود فقدان این عزیز از دست رفته را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه تجسمی استان خوزستان تسلیت گفته، همدردی عمیق خود را با خانواده ایشان اعلام می‎دارد؛ آرزوی صبر و سلامتی برای همه بازماندگان و هنرمندان را از خداوند متعال خواستاریم."

برچسب ها: سهیلا شولی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار