شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
دزفول - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت:پرونده قضایی برای پنج نامزد انتخابات شورای شهر دزفول تشکیل شده است.

احمد قهرمانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ، تبلیغات پیش از موعد را مهمترین تخلف نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول عنوان کرد و افزود: موارد تخلف در شعبه رسیدگی به تخلفات انتخابات دزفول در دستگاه قضایی در دست رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ پیش از موعد جرم است و پیگرد قانونی به دنبال دارد افزود: کلیه تخلفات مربوط به نامزدهای شورای شهر دزفول بوده و تاکنون گزارشی از تخلف نامزدهای شورای اسلامی روستاهای دزفول گزارش نشده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد:نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که می خواهند نماینده مردم شوند باید قانون مدار باشند و طبق قانون عمل کنند زیرا اولین فردی که در این خصوص ضرر می کند خودشان هستند که با قانون شکنی و تخطی از قانون قصد دارند آرای مردم را به سوی خود جلب کنند.

تخلفات انتخاباتی قابل پیگیری است

قهرمانی ضمن تاکید بر رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات با بیان اینکه اهرم های نظارتی در دزفول فعال هستند و تخلفات انتخاباتی در دست پیگیری است افزود: چنانچه نامزدی مرتکب تخلف انتخاباتی شود حتی اگر از سوی مردم انتخاب شود دستگاه قضایی می تواند طبق قانون انتخابات با پیگیری و رسیدگی به تخلفات مانع ورود وی به شورا شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: دزفول ، انتخابات
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار