شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹

مديركل آموزش‌وپرورش خوزستان با تأكيد بر اين‌كه وجود خيرانديشان در استان، درخت پربركت تزكيه و تعليم را به بار نشانده‌است، گفت: اميدواريم اين مسير سبز هميشه تداوم داشته باشد و اين مقام برتر از نظر وجود خيرين برای خوزستان ماندگار بماند.

رحمان فلاحي در پانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه‌ساز خوزستان كه امروز (چهارشنبه،4 ارديبهشت‌ماه) در گيت بوستان سازمان آب و برق استان برگزارشد، عنوان كرد: بيش از 8 هزار واحد آموزشی در سطح خوزستان وجود دارد كه 900 هزار دانش‌آموز در آن‌ها تحصيل می‌كنند و اين نشانگر وجود انسان‌هايي از جنس فرشتگان است.

وی ادامه‌داد: در اين ارتباط مسئوليت ما توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و كار و دانش است كه 41 درصد دانش‌آموزان خوزستان در اين دو مقطع مشغول به تحصيل هستند و نسبت به سال‌های گذشته 11 درصد در اين زمينه رشد داشتيم.

مديركل آموزش‌وپرورش خوزستان افزود: در بحث هوشمندسازی، بايد امكانات آموزشی در مدارس فراهم شود كه كار و تلاش ويژه‌ای را می‌طلبد و توسط خيرين انجام خواهدشد.

فلاحی تصريح كرد: با وجود خيرانديشاني كه مسير حركت درست را تشخيص داده‌اند، پيشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را از لحاظ دينی، اعتقادی، صنعتي و آموزشی در استان شاهد خواهيم بود.

وی بيان كرد: خيرين خوزستان زودتر از ديگران به اين نتيجه رسيدند كه بايد تزكيه و تعليم را با هم بسازند و آن را ضمانت كنند؛ در خوزستان اين درخت پربركت به بار نشسته است و اميد است هميشه اين مسير سبز تداوم پيدا كند.

مديركل آموزش‌وپرورش خوزستان تصريح كرد: انسان‌های خير به مبارزه با جهل و نادانی پرداختند و در تحكيم علم و دانش و ساختن دانشمندان آينده اسلامی سهيم بودند؛ از خيرين خوزستاني انتظار مي‌رود همان‌طور كه سال‌های متمادي در زمينه ساخت مدرسه مقام اول را داشته‌اند، باز هم تلاش كنند تا اين مقام هميشه از آن خوزستان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار