اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
 ستادهای تبلیغاتی بانوان و عشایر هوادار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه در اهواز راه اندازی شد.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:ستاد تبلیغاتی بانوان خوزستان با رویکرد جذب مشارکت زنان در انتخابات 29 اردیبهشت و رای دادن به نامزد مورد حمایت با مدیریت خانم پروانه حاتمی در منطقه امانیه اهواز راه اندازی شده و به زودی احکام ستادهای شهرستانی زنان نیز صادر می شود.

احمد عامری افزود: ستاد تبلیغاتی عشایر هوادار حجت الاسلام رئیسی نیز در اهواز فعال شده و به زودی حکم مسئولیت این ستاد صادر خواهد شد و پس از آن نیز ستادهای شهرستانی فعال می شوند.

وی با بیان اینکه ستادهای عشایر و بانوان خوزستان زیرنظر ستاد مرکزی مردمی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان فعالیت می کنند گفت: برخی از شهروندان خوزستانی به صورت خودجوش کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای پیشبرد تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی به این ستاد مردمی اهدا کرده و برخی نیز آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن مکان مناسب تبلیغاتی اعلام داشتند.

عامری با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی مورد حمایت این ستاد در مرکز استان و شهرستان ها با شور و نشاط و با کمک های مردمی ادامه دارد افزود: پس از برگزاری نخستین مناظره زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران ، رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در خوزستان وارد مرحله جدیدی شده است. 

مسئول ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان با اشاره به اینکه در روزهای آینده بر شور انتخاباتی در خوزستان افزوده می شود خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و اجتناب از تخریب هواداران نامزدها به ویژه در رسانه های مجازی شد.

عامری افزود: همه باید به قانون و اخلاق پایبند باشیم و در فضای سالم و به دور از هیاهوها کار تبلیغاتی انجام دهیم. 

بنا به این گزارش ستاد مرکزی مردمی انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز شنبه هفته جاری به صورت رسمی با حضور جمعی از هواداران این نامزد در اهواز گشایش یافت.
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان نیز اوایل هفته گذشته فعالیت تبلیغاتی خود را با مدیریت سیدکریم حسینی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)در خوزستان آغاز کرد.
جمنا از نامزدی قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند ولی برای تجمع آرا ، در نهایت یکی از این 2 به نفع دیگری کنار خواهد رفت.
تاکنون ستادهای تبلیغاتی رئیسی، روحانی و قالیباف در خوزستان راه اندازی شده ولی از فعالیت ستادهای تبلیغاتی آقایان هاشمی طبا ، جهانگیری و میرسلیم در خوزستان خبری نیست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت به صورت همزمان برگزار می شود.

برچسب ها: رئیسی ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار