اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
گزارش شوشان از افتتاح ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان
ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان با حضور علی ساری و الباجی نمایندگان اهواز و جمعی از فعالین اصلاح طلب و اعتدالگرا افتتاح شد.
شوشان: ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان با حضور علی ساری و الباجی نمایندگان اهواز و جمعی از فعالین اصلاح طلب و اعتدالگرا افتتاح شد. 

به گزارش شوشان ، در این مراسم ،  الباجی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثارگری ها و رشادت های قوم عرب خوزستان گفت: مردم عرب خوزستان در جنگ با متجاوزین انگلیسی و بعثی  و در دفاع از حریم اهل بیت و همچنین حضور در صحنه های سیاسی دین ِ خودشان را ادا کرده اند.

وی افزود: قومیت در استان یک فرصت است نه تهدید. در این رابطه نیز رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور توجه ویژه ای به قومیت ها بخصوص قوم عرب دارند. الباجی مردم عرب را همانند دیگر قومیت ها ولایتمدار دانست و خطاب به مدیران استان گفت: به مردم عرب توجه کنید چرا که خداوند به عدالت سفارش کرده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت شرکت مردم در انتخابات گفت: امیدوارم که مردم خوزستان  در انتخابات مثل همیشه باشکوه و پرشور شرکت کنند و به دولت امید و اعتدال رای دهند. در بحث انتخابات شورای شهر نیز به متخصصین رای دهند تا اهواز در شان مردم مدیریت و ساماندهی شود.

در حاشیه این مراسم ، شدید زاده رییس ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان ، به شوشان گفت: مرکز ثقل آرای روحانی در انتخابات گذشته ، جنوب استان بود. بنابرین قصد و هدف ما از ستادهای بخش عربی حفظ این آرا و تلاش برای بیشتر کردن آن است.

وی در خصوص فعالیت ستادهای شهرستانی بخش عربی حامی روحانی بیان کرد: در تمام شهرهای عربی و شهرهایی که تنوع قومی دارند، ستادهای روحانی را برپا می کنیم. رقابت بین ستادهای جنوب استان و شمال استان می تواند در رای آوری بیشتر روحانی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: چهره هایی که مسئولیت ستادهای عربی و غیر عربی را بر عهده دارند، از نیروهای شناخته شده هستند و کارنامه مثبتی در استان دارند. این چهره ها کمک می کنند تا روحانی آرای بالایی در خوزستان کسب کند.

























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار