اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
علی لطفی پور 
دبیر بازنشسته مدارس اهواز

دین بزرگ و توحیدی اسلام کامل ترین دین و اخرین دین الهی است که بر پیامبر بزرگوار اسلام ابلاغ شد در طول تاریخ بشریت و تا اخر زمان بشر هر چه نیاز داشته باشد دین اسلام پاسخگوی نیاز او است بعد از پیامبر اسلام پیامبری از سوی خداوند مبعوث نخواهد شد بنا بر اعتقاد محکم و راسخ مذهب شیعه اثنی اعشری ائمه و اهل البیت رسول الله یکی پی از دیگری جانشینان به حق پیامبر برای تبیین دین و هدایت بشرهستند انها معصوم هستند و دچار اشتباه و گناه نمی شوند اندیشمندان و علمای دینی و مجتهدین در دین با توجه به منابع دینی و عقلی در موارد لازم برای کسب احکام دینی اجتهاد می کنند غیر از معصومین علیهم السلام بقیه افراد چه باسواد و چه بی سواد و چه علم اکادمیک و چه علم حوزوی همه غیر معصوم هستند و بسته به دقت و علم و تقوای انها کم و بیش دچار اشتباهاتی می شوند نمی خواهم این مسئله را به بعضی موارد تعمیم دهم تا خدای ناکرده مورد سوءاستفاده افراد مریض فکری قرار گیرد .

کاندیداهای امروز ریاست جمهوری در تبلیغات خود هر کدام فقط فکر خود را عین دین می دانند و سلایق دیگر را با هزار بهانه و اشکال و انگهای رنگارنگ وابسته به جریانات التقاط و خارج بحساب می اورند عناوینی به گوش می رسد که فلانی اصول گرا و یا اصلاح طلب و یا اصول گرای اصلاح طلب و یا اصلاح طلب اصول گرا و یا اصول گرای معتدل و یا اصلاح طلب معتدل و یا ... می باشد هر کدام دین را منحصر در خود می داند چوب حراج به همه مقدسات برای خود می زند غافل از اینکه مردم دین می خواهند و اسایش وامنیت و رشد و سعادت این تقسیم بندی ها و دعواهای روزمره برای مردم نان و اب و اخرت نمی شود مردم دوره حاکمیت هر کدام را تا حدودی مشاهده کرده اند و متوجه خواهند شد کدام تفکر به دین نزدیک تر است و کدام جناح به دنبال اسایش و سعادت مردم بوده است.

 8 سال دوره حاکمیت اصول گراها بریاست اقای احمدی نژاد بزرگترین اختلاس ها صورت گرفت تورم و بیکاری و گرانی به اوج خود رسید جز چند کشور اندک و کم قدرت همه کشورها با ما دشمن شده بود سازمانهای بین المللی ما را از هر سوی تحریم کرده بودند قطعنامه های شورای امنیت یکی پس از دیگری بر علیه ما صادر شده بود همه ما باهم دشمن شده بودیم بزرگان را کوچک می کردند و کوچکترها را بزرگ می کردند حرمت علما و دانشگاهیان و نخبگان را شکستند رئیس مبارزه با فساد خود فاسد از اب درامد و راهی زندان شد چه پولهایی از این مملکت که توسط دلالان دزدیده نشد اخلاق در دولت اصول گرایان به زوال و نیستی سوق داده شد چه توهین که به مقدسات دینی مردم نشد. از ان سو در دولت 8 ساله اصلاح طلبان وضعیت اقتصادی و اخلاقی چه رشدی داشته است همه حرمت همدیگر را داشتیم با دنیا ارتباط حسنه داشتیم ارامش و اسایشی داشتیم صحبت از اختلاس و دزدی نبود و ...

مردم به عملکردها نگاه می کنند به زندگی خودشان نگاه می کنند به دین و دنیای خودشان نگاه می کنند که ایا چه تاثیری در روند بهتر شدن زندگی خود صورت گرفته است نگاه دنیا به ما چگونه است .

در زمان دولت فعلی ایا هر روز شاهد صعود قیمتها بودیم آیا تنش جهانی داشته ایم ایا با هربار صحبت رئیس جمهور موقعیت دنیا و اخرت ما بغرنج تر می شو و ارز و ریال کم و زیاد می شد و با بهانه دادن دست دشمن انها را با ملت ایران دشمن تر می کردیم انصافا ارامش ما در کدام دوره بهتر بوده است .

امروز بعضی از کاندیداها که آن زمان در دوره اصول گراها خود مبلغ و مشوق ان بودند و انرا تایید می کردند و انرا دولت امام زمان علیه السلام معرفی می کردند سر خود را زیر برف کرده اندو با لباس دیگر خود را منجی مردم ایران دانسته و اندیشه و سلیقه خود را عین اسلام معرفی می کنند و بدون برنامه و ارائه طریق با وعده های دهن پر کن به شعار دادن مشغول شده اند این کار اینها نوعی توهین به مردم است این کاندیداها کشور را طوری معرفی می کنند که انگار قبلا خواب بودند و در این مدت 38 سال همه خواب بودند و رهبران و متولیان انقلاب اسلامی تا کنون هیچ گام مثبتی برای مملکت برنداشته اند ایا برداشتن سایه شوم جنگ و پاشیدن اتحاد کشورها که علیه ما بودند کم کاری بوده است ایا ارامشی که اکنون بر کشور وجود دارد قابل ستایش نیست البته انتقاداتی هم بر این دولت فعلی وارد است که باید با تغییر کابینه جبران شود و روند کارها بخصوص اشتغال جوانان تحصیلکرده تسریع شود کاندیداها نباید کارهایی که تحقق انها منوط به تصویب نهادهای دیگر نظام است و مشروط به وجود امکانات و منابع مالی می باشد و یا اینکه تحقق انها موجب بار مضاعف بر دوش مردم خواهد شد با وعده ای خود موجب ویرانی و نابسامانی کشور شوند .

امروز بعضی ها روش ماکیاولیست را در رسیدن به هدف دنبال می کنند گویا باید برای رسیدن به هدف خود یعنی کاخ ریاست جمهوری به هر شیوه ای متوسل شونددحتی دروغ و گناه و تحریف و تهمت و افترا.

موضوع مهمی که باید کاندیداهای معقول بدانند این است که تبلیغات و استدلالهای شما برای طبق روشن و. متوسط جامعه قابل قبول است و انها بخوبی تحلیل می کنند و اینده بهتر را فدای حال زودگذر و راحتی نسبی امروز نخواهند کرد ولی این طبقه ضعیف جامعه فراموش نشود که باید انها راقانع کرد که وعده های دهن پرکن مالی بعضی کاندیداها عملی نخواهد شد چون بفرض محال اگر عملی شود انچنان کشور دچار تورم خواهد شد که نه تنها طبقه ضعیف نابود خواهد شد بلکه کشور به فلاکت و ونزوئلای دومی تبدیل خواهد شد چرا بعضی ها برای انتخاب شدن بجای برنامه وعده پول می دهند مگر امروز مردم کرامت ندارند که فلان کاندیدا وعده کرامت به مردم می دهد چرا در زمان حاکمیت اصول گراها که مردم در اسایش نبودند اعتراضی نداشت .

حیف از اصول گرایی که عده ای تیشه به ریشه ان زدند اصول گرایی یعنی ارزشهای دینی و عدالت و قسط و حاکمیت دین حالص و توحید و رفع تبعیض و مبارزه با مفسدین و ظالمان و متملقین و چاپلوس و حاکمیت شایستگان و متدینین در راس کار اصول گرایی یعنی حاکمیت اخلاق. یعنی دوری از تهمت و دروغ و کینه و حسادت و دزدی و ...... چرا عده ای تحت عنوان دولت اصول گرا به باورهای دینی ارزشمند مردم هتاکی و بی حرمتی کرده اند مگر زمان تبلیغات ریاست جمهوری نمی گفتند ما می اییم تا کرامت دینی و انسانی شما را حفظ کنیم و می اییم تا اخلاق را حاکم کنیم می اییم تا دزدی و اختلاس از بین رود می اییم تا عدالت و ارامش را تحقق دهیم می اییم تا زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنیم می اییم تا مبلغ فرهنگ ناب اسلامی در دنیا و ایران باشیم اقتصاد مردم را اباد می کنیم شایستگان را در دولت حاکم خواهیم کرد ساده زیستان را بر مسند قدرن قرار خواهیم داد و....... پس چه شد .

مردم درس عبرت بگیرند از اینگونه شعارهای دهن پر کن اگر می گویند ما به شما ماهی خواهیم داد فردا اگر ماهی تمام شد چه خواهید کرد سراغ کسانی باید رفت که میگویند ما به شما چگونه سیر کردن شکم را یاد خواهیم داد که اگر فردا ماهی نبود خود بتوانید چگونه شکم خود و بچه هایتان را سیر کنید ما به شما عزت دینی خواهیم داد ما با صلح طلبی و منطق و دفاع معقول از کیان دینی و ملی خود کشوری سرافراز و پا برجا و مستقل و قدرتمند خواهیم ساختد

برچسب ها: علی لطفی پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار