شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان: مناظره تقابل دو بینش و نگرش درباره کشورداری است / مردم نباید خیلی به شعارها توجه کنند
مردم نباید خیلی به شعارها توجه کنند، زیرا جلوه حقیقی طرز تفکرها را در دولت‌ها دیده‌اند و می‌توانند بر اساس آنچه از این تفکرات دیده‌اند، تصمیم‌گیری کنند.
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌ طلبان خوزستان با بیان اینکه در مناظره روز گذشته تحلیل‌های جهانگیری را بیشتر می‌پسندم، گفت: مناظره بحث دو بینش و نگرش درباره حکومت‌داری و کشورداری است و مردم باید توجه کنند که در مناظره 6 کاندید حضور دارند، اما تنها 2 نگرش در رابطه با کشورداری وجود دارد.
 
مهدی قمشی با اشاره به این دو نوع نگرش اظهار کرد: جهانگیری، روحانی و تا حد زیادی هاشمی‌طبا در یک دسته نگرشی قرار می‌گیرند و نگرش دوم که سه کاندید دیگر در آن جای می‌گیرند و مردم باید به این مساله در زمان مناظره توجه کنند.
 
وی با بیان اینکه هر دو نگرش در مقاطعی کشورداری را بر عهده داشته‌اند، افزود: احمدی‌نژاد به‌عنوان نماینده نگرش اصولگرایی و خاتمی و روحانی نیز به‌عنوان نماینده اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان، زمانی هدایت کشور را بر عهده داشته‌اند و مردم با عملکرد هر دو نگرش آشنایی دارند.
 
قمشی تصریح کرد: مردم نباید خیلی به شعارها توجه کنند، زیرا جلوه حقیقی طرز تفکرها را در دولت‌ها دیده‌اند و می‌توانند بر اساس آنچه از این تفکرات دیده‌اند، تصمیم‌گیری کنند.
 
وی گفت: دوره هشت ساله رییس‌جمهوری احمدی‌نژاد کاملا نماینده و بیانگر شکل حکومت‌داری اصولگرایی و دوره هشت ساله خاتمی و چهار ساله روحانی نیز بیانگر شکل حکومت‌داری اصلاح‌طلبی و جریان اعتدال در کشور است. در این زمینه باید به وجود کارکردی نگرش‌ها توجه شود و مردم بر این اساس تصمیم‌گیری کنند، زیرا اکنون کاملا روشن است که این دو طرز تفکر چگونه کشورداری کرده‌اند.
 
قمشی ادامه داد: مردم باید فارغ از شعارهایی که این دو نگرش پیش از ابتدای دوره حکومت‌داری مطرح کرده‌اند، به وجود کارکردی نگرش‌ها توجه و بر این اساس تصمیم‌گیری کنند.
 
وی با بیان اینکه اصولگرایان در مناظره مقداری کلی‌گویی می‌کنند، عنوان کرد: آقای رئیسی، قالیباف و مقدار زیادی میرسلیم بیشتر مایل هستند کلی‌گویی کنند و روش‌هایی مبهم را در مناظره در پیش بگیرند و هیچ راهکار عملی دقیقی از خود ارائه نمی‌کنند، زیرا اگر راهکاری ارائه دهند ممکن است راهکارشان خیلی ازنظر مردم جلب توجه نکند.
 
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان مجبور هستند در مناظره عملکرد خود را توضیح و از آن دفاع کنند و به این دلیل در مناظره نگرش آن‌‌ها را شکلی دقیق‌تر و عملی‌تر را در مقابل مردم است.

برچسب ها: مهدی قمشی ، مناظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار