اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
 جمعی از کارکنان شهرداری آبادان در تماس با ایرنا دفتر آبادان به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود اعتراض دارند.

به گزارش ایرنا شهرداری آبادان کماکان از بدهی به نهادها و پیمانکاران مختلف رنج می برد، این در حالی است که حقوق و مزایای پرسنل شهرداری آبادان نیز بخش دیگری از بدهی های این شهرداری است. چندی پیش جمعی از رانندگان خدمات شهرداری آبادان (20 فروردین 96) مقابل فرمانداری شهرستان آبادان دست به تجمع صنفی زدند و نسبت به پرداخت نشدن مطالبات یکساله خود به شهرداری آبادان اعتراض داشتند.

بخش دیگر این بدهی ها مربوط به بیمه تامین اجتماعی و کارکنان در آستانه بازنشستگی شهرداری است که مدت هاست در انتظار پرداخت سهم چهار درصد شهرداری به بیمه پشت نوبت قرار دارند.

پیمانکاران بخش های مختلف نیز که طبق قرارداد پیمان خود را تکمیل کرده اند، برای دریافت مطالبات خود بارها با پاسخ نبود وجود اعتبارات مواجه شده اند. تعدادی از پرسنل شهرداری آبادان شنبه در تماس با ایرنا به پرداخت نشدن حقوق فروردین ماه خود اعتراض کرده و نسبت به دریافت نشدن اضافه کاری و مزایای خود گله مندند.

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین معارفه شهردار جدید آبادان محمد حویزاوی(13 مهر 96) از بدهی بیش از 860 میلیارد ریالی شهرداری آبادان خبر داده بود و از پیگیری نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات نظیر عوارض آلایندگی صنایع از جمله پالایشگاه آبادان و ارزش افزوده به شهرداری آبادان جهت پرداخت مطالبات معوقه این شهرداری خبر داده بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری نمایندگان آبادان، اعتبارات خوبی به شهرداری واریز شده است که می تواند پاسخگوی مطالبات و بدهی های شهرداری باشد.

عامر کعبی از پرداخت سهم عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به حساب شهرداری آبادان خبر داد و افزود:پیش از عید نوروز شهرداری با مشکل شدید پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری مواجه بود که با پیگیری و تعاملی که از سوی پالایشگاه آبادان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان خوزستان داشتیم بودجه مناسبی برای پرداخت حقوق پرسنل به حساب شهرداری واریز شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:کارکنان شهرداری و پیمانکاران مختلف برای دریافت حقوق و مزایای خود به نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مراجعه می کنند و بارها از از این شرایط اعلام نارضایتی می کنند.

کعبی تصریح کرد:این در حالی است که با مدیریت صحیح اعتبارات جذب شده می توان از بروز این نارضایتی ها جلوگیری کرد، پرسنل شهرداری آبادان برای انجام خدمات شهری نباید دغدغه حقوق نداشته باشند تا بهتر بتوانند به انجام خدمات رسانی به شهروندان آبادانی بپردازند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:سوء مدیریت منابع مالی با اطلاعاتی که داریم مشهود است و باید شهرداری آبادان برای این مهم چاره ای بیندیشد.

معاون امور مالی شهرداری آبادان در پاسخ به ایرنا در خصوص گلایه های پرسنل شهرداری در خصوص پرداخت نشدن حقوق خود، گفت:پرداخت نشدن حقوق کارکنان شهرداری در فرودین ماه جاری مربوط به همه شهرداری های استان خوزستان است.

مونا آل علی اظهار د اشت:شهردار آبادان برای رفع این مشکل به دنبال چاره اندیشی است.

برچسب ها: شهرداری آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار