اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
متاسفانه برجام سبب شد دانشمندان هسته ای کشور ما به شرکت آب و فاضلاب فرستاده شوند و بسیاری از جوانان دانشجو که در رشته فیزیک هسته ای تحصیل می کردند امروز سرخورده شده اند و نمی دانند باید چه کاری انجام دهند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تنها زمینه حذف تحریم های هسته ای را فراهم کرده است و دیگر تحریم ها همچنان برجای خود باقی است.

به گزارش ایرنا، حمید رسایی شنبه شب در جمع هواداران سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بابل افزود: تحریم هایی که در برجام برداشته شد پنج درصد از کل تحریم هایی بود که برای کشور ما وضع شده است.

وی ادامه داد: برداشتن تحریم های هسته ای که برجام زمینه آن را فراهم کرده است هیچ نقشی در اقتصاد ایران نداشته است و این توافق، فرزند ناقص الخلقه این دولت است که هیچ عزتی برای ملت ایران به همراه نداشته است.

او مدعی شد: متاسفانه برجام سبب شد دانشمندان هسته ای کشور ما به شرکت آب و فاضلاب فرستاده شوند و بسیاری از جوانان دانشجو که در رشته فیزیک هسته ای تحصیل می کردند امروز سرخورده شده اند و نمی دانند باید چه کاری انجام دهند.

رسایی افزود: این دولت قبل از شکل گیری توافق هسته ای به مردم قول داده بود که تمامی تحریم ها لغو می شود ، اما بعد از مدتی زیر قول خود زده و بیان می کنند تنها تحریم های هسته ای لغو شده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در 29 اردیبهشت سال جاری، مهر پایان به ادامه فعالیت این دولت می زنند و مدیرانی که حقوق های نجومی می گیرند و مدیران استخر و جکوزی نمی توانند برای ملت ایران خدمت کنند.

او ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ایران سه نوع دولت در کشور فعالیت کرده اند که یکی همانند دولت سازندگی، پرکار و پر هزینه بود. وی گفت: دولت یازدهم ، دولتی کم کار، پرخرج و پرحاشیه است و دولت های ناموفق هم همانند دولت فعلی، هم کم کار و هم پرخرج هستند.

او افزود: دولت نهم و بخش قابل توجهی از دولت دهم وهمچنین دولت شهید رجایی دولت های پرکار و کم خرج بوده اند و بنده معتقدم که اگر آقای رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب معرفی شود، دولتش همین ویژگی را خواهد داشت.

نماینده سابق مجلس گفت: ما برای پیروزی در انتخابات و کنار زدن این دولت نباید تنها به فضای مجازی تکیه کنیم بلکه چهره به چهره و سینه به سینه باید به مردم آگاهی ببخشیم و در 29 اردیبهشت ماه جاری باید به کار این دولت پایان دهیم و سلامی دوباره دهیم به دولتی که از جنس مردم باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار