حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز معرفی شد. "> حجت الاسلام کلاه کج رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز شد
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز معرفی شد.

به گزارش شوشان، منصور کوهی رستمی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز از تلاش‌های رئیس سابق این اداره خانم مهین موسوی که زحمات بی‌شمار و خوبی و موثری را کشیده بودند و در رشد و ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز تاثیرگذار بودند تقدیر کرد و گفت: رئیس سابق این اداره، خدمات خوبی را در شهرستان انجام داده است که به رشد و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارتقای شاخص‌های کتابخوانی کمک‌های زیادی شده است و از تلاش‌های وی تشکر و تقدیر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج تاکنون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، عضو شورای آموزش و پرورش، معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان خوزستان و مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان بوده است که در سمت خود در پست‌های مختلف با قدرت و همتی خوب به کار پرداخته و موفق بوده است.

وی از این پس ریاست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز را داراست که امید می‌رود با همکاری کارکنان نهاد کتابخانه‌ها و دیگر مسئولان شهرستان خدمات ارزنده و خوبی را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و شاخص‌های کتابخانه‌ای رامهرمز بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار