اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده از سوی هیات نظارت استان اعلام شد.
شوشان : اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده از سوی هیات نظارت استان اعلام شد.
به گزارش کاظم بهردینی معاونت سیاسی فرمانداری ویژه خرمشهر اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده از سوی هیات نظارت استان اعلام شد.
از مجموع  34 نفر رد صلاحیت شده در مرحله اول ، در شهرستان ، در نهایت  از سوی هیات نظارت استان صلاحیت 17 نفر از داوطلبان تایید و  17 نفر صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته است.

شایان ذکر است اعضای شورای شهر سابق که منحل گشته بود و در ابتدا صلاحیتشان تایید نشده بود ، پس از بررسی اعتراضات محرز شده و مجوز ورود به انتخابات را دریافت کردند . 
داوطلبانی که صلاحیتشان مورد تایید قرار گرفته است می توانند با مراجعه به فرمانداری خرمشهر  ابلاغ خود را دریافت کنند.

صلاحیت 36 نفر دیگر از داوطلبان شورای شهر اهواز تایید شد.

 سرپرست فرمانداری اهواز گفت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان 36 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر اهواز را تائید کرد.
نبی الله خون میرزایی روز یکشنبه اظهارکرد: صلاحیت 108 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر اهواز در هیات اجرائی و هیات نظارت شهرستان اهواز رد شده بود. وی افزود: این افراد به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان اعتراض کرده که در نهایت صلاحیت 36 نفر آن احراز و 72 نفر دیگر به طور قطعی رد صلاحیت شدند.

وی گفت:با اتمام کار بررسی اعتراضات افراد رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان آمار نهائی داوطلبان تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر اهواز به 671 نفر رسید.
سرپرست فرمانداری اهواز اعلام کرد: صلاحیت چهار نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این دوره از انتخابات تایید نشد.

16 هزار و 913 نفر در خوزستان برای این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا داوطلب شده اند، که چهار هزار و 55 نفر برای انتخابات شورای شهر و 12 هزار و 858 نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.

همچنین از شهرستان بهبهان خبر میرسد از مجموع 26 نفر رد صلاحیت شده توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان از سوی هیات نظارت استان صلاحیت 10 نفر از داوطلبان تایید و 16 نفر صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته است.
شایان ذکر است از 10 نفر تایید شده 7 نفر از بهبهان ، 1 نفر از سردشت زیدون و 2 نفر از تشان بوده اند .
همچنین از 16 نفر رد صلاحیت شده 8 نفر از بهبهان ، 4 نفر از منصوریه و 4 نفر از تشان ، صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار