شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
افتتاح ستاد انجمن اسلامی معلمان اهواز / همایون یوسفی: در انتخابات باید حضور حداکثری داشت / سید جابر موسوی: دولت تدبیر و امید در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است / علی حسن فرد بابلی: ضرورت مشارکت و همدلی برای رسیدن به نتیجه مطلوب
همایون یوسفی نماینده اهواز به به نقش فرهنگیان در تمام انتخابات ها و کمک به روشنگری و انجام یک انتخاب صحیح اشاره داشتند.
شوشان: ستاد انتخاباتی انجمن اسلامی معلمان اهواز درراستای حمایت از دکتر حسن روحانی با حضور جمع کثیری از فرهنگیان، دانشگاهیان و حضور دکترهمایون  یوسفی نماینده اهواز کارون باوی حمیدیه و سید جابر موسوی افتتاح شد.

در این جلسه سید جابر موسوی پس از تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام معلم ، با اشاره به برخی کاستی ها و موانع که در دولت قبل ایجاد شده است گفت: دولت تدبیر و امید در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و ما باید کار را نیمه کاره رها نکنیم و در کمک به موفقیت دولت تدبیر و امید همه با هم گام برداریم و مسیری که در اعتلای کشور ایجاد شده است با شتاب بیشتر به پیش ببریم.

وی سپس با توجه به اظهارات برخی کاندیداهای جبهه رقیب که خود را حامی آزادی بیان معرفی می کنند ، افزود: شما در دوره مسئولیتتان صاحبان قلم و روزنامه نگاران را فاقد شعور استفاده از آزادی بیان می دانستید چگونه است امروز دم از آزادی بیان می زنید؟

در ادامه برنامه ، همایون یوسفی نماینده اهواز  ضمن تبریک هفته معلم به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و به نقش فرهنگیان در تمام انتخابات ها و کمک به روشنگری و انجام یک انتخاب صحیح اشاره داشت.

در پایان ، علی حسن فرد بابلی رئیس انجمن اسلامی معلمان شهر اهواز ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور همکاران و همراهان در افتتاحیه ستاد ، گفت: این یک افتتاح و یک شروع مشارکت و همدلی است برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، نتیجه ای که به کمک همه معلمان سکان قوه مجریه بار دیگر در اختیار دولت تدبیر و امید قرار گیرد.

 وی بیان داشت: ما در 29 اردیبهشت همراه ملت بزرگ ایران راهی را که آغاز کرده ایم ادامه خواهیم داد وبا امید تدبیر را تمدید می کنیم. 






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار