شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان مشغول جریان‌سازی علیه نظام هستند.

ایرج مزارعی در نشست مطبوعاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر که به‌منظور معرفی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: حماسه در شرایط خاصی اتفاق می‌افتد و دارای برجستگی‌های خاصی نسبت به دیگر رویدادهای عادی است.

وی افزود: نامگذاری امسال با نام حماسه سیاسی و اقتصادی دارای ابعاد مختلفی است که رهبر معظم انقلاب براساس ملاحظات و مقتضیات مختلف سال این نام را انتخاب کردند.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان ادامه داد: در حوزه حماسه سیاسی یکی از مهمترین موارد پیش رو انتخابات است که در خردادماه انجام می‌شود.

مزارعی تصریح کرد: انتخابات و حضور پرشور مردم در آن یکی از جلوه‌های حماسه سیاسی است و پس از انتخابات نیز دولت جدید، رای مجلس به کابینه جدید، حکم تنفیذ رئیس جمهور دولت یازدهم و موارد دیگر نیز در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: عوامل موثر بر انتخابات را می‌توان به دو عامل درونی و بیرونی تقسیم کرد.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان خاطرنشان‌کرد: یکی از مهمترین عوامل درونی رهبری است که با سخنان و تبیین‌های خود از انتخابات در حضور مردم و انتخاب فرد اصلح بسیار موثر است.

مزارعی افزود: وحدت مسئولان نیز عامل مهم درونی دیگری است که بر جریان انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تاثیر زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به عوامل بیرونی موثر بر انتخابات اظهار کرد: عوامل بیرونی بر خلاف عوامل داخلی عمل می‌کنند و در حال جریان‌سازی علیه نظام و انقلاب هستند.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: در حال حاضر 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان در حال پخش برنامه‌های مختلف در راستای اهداف شوم ضد انقلابی استکبار هستند.

مزارعی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را بالا می‌برد تصریح کرد: رسانه‌ها در این خصوص وظیفه‌ای مهم برعهده دارند و باید تمام تلاش خود را برای حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات انجام دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار