اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
گزارش شوشان از گردهمایی بزرگ جوانان حامی روحانی در اهواز / کواکبیان: دولت روحانی در ترویج ارزش های ملی امنیت و اقتصاد موفق عمل کرد/ ای مردم خردورز،مدبر و امیدوار به معنای نفی فریبکاران است / فاطمه هاشمی: کسانی که دم از قانون گرایی می زنند، خود ضد قانون عمل می کنند
گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در اهواز با سخنرانی فاطمه هاشمی و مصطفی کواکبیان برگزار شد.
شوشان: گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در اهواز  با سخنرانی فاطمه هاشمی و مصطفی کواکبیان برگزار شد. 

فاطمه هاشمی: روح هاشمی با رایی که به روحانی می دهید، شاد خواهد شد

 در این گردهمایی ، فاطمه هاشمی گفت: مسئولینی که به خوزستان توجه نکردند یک عذرخواهی بزرگ به مردم خوزستان بدهکارند و آن هایی که از افرادی که به مردم ظلم کردند حمایت کردند چندین بار عذرخواهی بدهکارند.

وی در گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در اهواز اظهار کرد: در صحبتی که از نزدیک با مردم در مناطق مختلف اهواز داشتم به مشکل آب، ریزگردها و مشکلات دیگری اشاره کردند. امروز مردمی که باید وضعیت خوبی می داشتند، به خاطر فداکاری ها و ایثارگری ها ، زندگی خوبی ندارند و می‌دانند مشکل را دولت قبل ایجاد کرده نه روحانی ولی انتظارشان از روحانی این بود که در این چهار سال به آنها توجه می‌کرد.

هاشمی ادامه داد: در دولت روحانی اقداماتی شد اما صدا و سیما به گوش مردم نمی رساند به جای این که بگوید آب به تالاب ها آمده و درختکاری شده و برای مشکلات بودجه در نظر گرفته شده، آن ها را کتمان می کند لذا وظیفه داریم مردم را نسبت به اقدامات دولت آگاه کنیم.

وی یادآور شد: روحانی زمانی آمد که مشکلات زیادی وجود داشت. او همواره در جهت رفع این مشکلات گام برداشته و آمده تا این مشکلات را حل کند. در این کشور کسانی که باید پاسخگو باشند، نیستند اما روحانی به جای آنها مشکلات را حل می کند و پاسخگوست. 

فاطمه هاشمی آزادی و امنیت را دو شعار و هدف روحانی خواند و گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا بگوییم می خواهیم با همراهی هم مردی را انتخاب کنیم که عقلانیت و تدبیر را به کشور برگرداند. روزی که روحانی آمد شعار اول و شعار دوباره اش امنیت و آزادی بود. امنیت و آزادی داخلی و امنیت و اقدامات بیرونی و اگر امروز به راحتی در مورد حصر، موسوی، رهنورد و کروبی سخن می‌گوییم این امنیت را روحانی برای ما ایجاد کرده است. 

همه به دنبال تخریب روحانی هستند تا اجازه ندادند به موفقیت‌های ملی برسد

هاشمی رفسنجانی گفت: روحانی با مشکلات زیادی روبروست. پدرم می گفت پس از جنگ شرایط سختی حاکم بود اما وضعیت روحانی الان بدتر از آن زمان است چون آن هنگام همه همدل بودند و همه مسئولان فکرشان سازندگی بود اما امروز همه به دنبال تخریب روحانی هستند تا اجازه ندادند به موفقیت‌ها در جهت منافع ملی برسد لذا وظیفه ماست که در برابر روحانی و سرنوشت کشورمان از روحانی حمایت کنیم. 

وی با انتقاد از رفتار منتقدان به دولت روحانی عنوان کرد: این افرادی که ذره ای انصاف ندارند، در بسیاری جاها بنرهای روحانی را پاره می کنند. کسانی که دم از قانون گرایی می زنند، خود ضد قانون عمل می کنند. 

فاطمه هاشمی بیان کرد: مطمئنم شور و هیجانی که در بین شما هست اگر در بین تمام مردم به وجود بیاید، رای روحانی بالای 60 درصد خواهد بود و کاری خواهد کرد که اعتدال گرایان و اصلاح طلبان بر اقتدار گرایان پیروز شوند.

وی با دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: نباید نسبت به سرنوشت خود بی اعتنا باشیم، باید دلهره داشته باشیم و افرادی را سر کار بیاوریم که ذهن و فکر آن ها مردم باشد. خوشحالم که آرزوی پدرم به بار نشست. ایشان همیشه می‌گفت من مطمئنم که مردم ایران با شعور سیاسی و آگاهی ای که پیدا کرده اند، روحانی را تنها نخواهند گذاشت و از او حمایت خواهند کرد؛ و از طرفی غمگینم که چرا امروز پدرم در بین ما نیست تا فعالیت مردم عزیز را به چشم خود ببیند. روحش با رایی که به روحانی خواهید داد، شاد خواهد شد.

کواکبیان: دولت روحانی همواره پشتیبان منافع ملی کشور بوده است

مصطفی کواکبیان با اشاره به اهمیت دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: تنها یک هفته برای انتخابات فرصت داریم؛ باید  تلاش کنیم و همه ملت را پای صندوق‌های رأی بیاوریم. صداوسیما، دست آن‌هاست، بنابراین ما باید از طریق فضای مجازی تلاش کنیم. آن‌ها اگر می‌توانند تاکنون فضای مجازی را بسته بودند ولی حالا که فضای مجازی را داریم، باید از طریق فضای مجازی هر یک از شما یک ستاد برای روحانی باشید و همه خویشاوندان تان را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنید.

وی ادامه داد: باور داریم که اگر 50 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند، اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات خواهند بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی 3 دلیل را برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جهموری عنوان کرد و گفت: دلیل نخست این است که تجربه 40 ساله نشان داده، دولت مستقر در دوره دوم نیز پیروز انتخابات می‌شود. عده‌ای تصمیم گرفتند که روحانی را در ذهن مردم، رییس‌جمهور یک دوره‌ای معرفی کنند ولی ما اثبات خواهیم کرد اگر اصلاح طلبان از روحانی حمایت کردند، بنابراین دولت روحانی توانمندی لازم را برای دو دوره‌ای بودن دارد هرچند که عده ای نمی خواهند بگذارند که روحانی به دور دوم برسد.

وی افزود: اگر سه شاخص اقتصاد، امنیت  و باورهای ملی را برای کشورمان ایران مشخص کنیم، دولت روحانی در هر سه مورد پشتیبان منافع ملی کشور بوده است.

پیام حقیقی برجام این بود که خطر جنگ از سر ملت ایران برداشته شد

کواکبیان دولت روحانی را دوره آرامش بین المللی ایران برشمرد و عنوان کرد: در یک دورانی رییس‌جمهور کشور با ادبیات خاص خود می‌گفت آن قدر قطعنامه صادر کنید تا قطنامه‌دان تان پاره شود، اما در دولت روحانی با تدبیر دولت هر هفت قطعنامه شورای امنیت لغو شدند؛ به همین دلیل است که می‌گوییم با دولت یازدهم سایه جنگ از سر کشورمان برداشته شد. ایران از دوران خاتمی دارای انرژی هسته‌ای بود، اما به شکل غیررسمی و در آن مدت جهان ما را به‌عنوان قاچاقچی می‌شناخت، ولی با امضای برجام، دنیا انرژی هسته‌ای مسالمت‌آمیز ایران را به رسمیت شناخت.

وی با اشاره به پیامی که برجام با خود داشت، بیان کرد: به‌عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی باید بگویم که پیام حقیقی برجام این بود که خطر جنگ از سر ملت ایران برداشته و انرژی هسته‌ای به رسمیت شناخته شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفته وزیر دفاع که بودجه دفاعی و تقویت بنیه دفاعی در دولت یازدهم دو برابر شده است، گفت: امنیتی که در ایران داریم در هیچکدام از کشورهای منطقه وجود ندارد؛ امنیتی که حاصل قدرت دفاعی است ولی قدرت دفاعی بدون دیپلماسی کاری از پیش نمی برد در حالی که معتقدیم دیپلماسی هم باید حتما با قدرت دفاعی باشد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری روی کار آمدن تندروها را در ایران آرزوی دست نیافتنی ترامپ خواند و گفت: آمریکا و ترامپ مایل اند دولتی خشن در جمهوری اسلامی ایران روی کار بیاید تا جنگ را به ایران تحمیل کنند، ولی خطاب به آقای ترامپ می‌گوییم که یقینا به این هدف دست نخواهید یافت چون ملت صلح‌دوست ایران، روحانی را به‌عنوان رییس‌جمهور دوره دوازدهم انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند که دولت یازدهم در حوزه اقتصاد هیچ کاری نکرد. وجود برخی مشکلات اقتصادی و به ویژه مشکلات به‌جا مانده از دولت پیش را قبول داریم ولی همه قبول دارند که رشد سرمایه‌گذاری افزایش یافته، نرخ ارز تثبیت‌شده و حداقل 2.5 سال است که نرخ کالاها تقریباً ثابت مانده است.

کواکبیان درباره دلیل سوم حمایت از روحانی گفت: برخی می‌خواهند که تفکر و روش و منش احمدی‌نژاد برگردد ولی ملت ایران به عقب باز نمی گردد چون پیش تر روی کار آمدن چنین منشی را تجریه کرده است. 

وی افزود: من در مجلس هستم اما شهرداری رجل سیاسی می شود، قضایی رجل سیاسی می شود، یک کسی سی سال قبل کار اجرایی داشته رجل سیاسی می شود اما یک اصلاح طلب  جوان مجلس رجل سیاسی نمی شود .

















































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار