اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
فتاحی : خط فكري ما يكي است و خاتمي محور ماست / كاش مي شد كه به يك ليست واحد مي رسيديم / به هيچ وجه ليست اصلي و فرعي را قبول ندارم / مردم در انتخابات شوراها هر دو ليست اميد را از حاميان تفكر اصلاح طلبي بدانند / محمد رضا شجاعي دبير حزب كارگزاران سازندگي: اميد برند اصلاح طلبي است / آرمان هاي در دو لیست یکی است اما ممكن است سلايق و روش هاي راهبردي متفاوتي را انتخاب كنند
پس از اعلام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان مبني بر عدم ارائه لیست برای انتخابات شورای شهر اهواز ، برخی از تشکل ها...


شوشان: پس از اعلام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان مبني بر عدم ارائه لیست برای انتخابات شورای شهر اهواز ، برخی از تشکل ها و احزاب اصلاح طلب به صورت جداگانه و در قالب لیست امید ، دو لیست را برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز ارائه دادند. 

به گزارش شوشان ، اولین لیست چند روز پیش  تحت عنوان لیست" در امتداد امید" و ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان به سر لیستی رضا عبیات منتشر شد كه مراسم رونمایی از کاندیداهای آن شب گذشته و با حضور فتحی نماینده تهران و ساری نماینده اهواز برگزار شد.

از سوی دیگر ، لیستی دیگري نيز تحت عنوان گام سوم " لیست اميد ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان خوزستان" و با حمایت 11 حزب و تشکل اطلاح طلب و به سرلیستی حمید زنگنه نماینده اسبق اهواز منتشر شد. 

چرايي انتشار دو لیست تحت عنوان لیست امید را از شجاعی دبير حزب كارگزاران سازندگي از حاميان ليست گام سوم و فتاحی سخنگوي ليست در امتداد اميد جويا شديم كه در پي مي آيد:


فتاحي  : خط فكري ما يكي است و خاتمي محور ماست 

در همین زمینه ، تورج فتاحي سخنگوي ليست در "امتداد اميد" در گفتگو با شوشان گفت: ارائه دو ليست اميد به هيچ وجه نشان دهنده انشقاق در ميان اصلاح طلبان نيست.

وي با اشاره به تصميم شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان خوزستان مبني بر عدم ارائه ليست واحد، خاطر نشان كرد: اختلاف نظر و اختلاف سليقه در اين مقطع يك امر طبيعي است اما چيزي كه مهم است اين است كه همگي ما در انتخابات رياست جمهوري همگرا  وحامي دكتر روحاني هستيم . خط فكري ما يكي است و خاتمي را محور قرار داده ايم.

فتاحي با اظهار اينكه "كاش مي شد كه به يك ليست واحد مي رسيديم"،تصريح كرد: به هيچ وجه ليست اصلي و فرعي را قبول ندارم و همه اعضاي دو ليست اميد از همفكران و دوستان ما هستند و پس از انتخابات نيز طبق روال معمول دور هم جمع مي شويم و جلسات خود را پي مي گيريم.

فتاحي نقش تمامي اصلاح طلبان را در انتخابات رياست جمهوري  و رسيدن به يك هدف مشترك پر رنگ دانست و گفت: افكار عمومي در انتخابات شوراها هر دو ليست اميد را از حاميان تفكر اصلاح طلبي بدانند و در نهايت اين مردم هستند كه با توجه به سليقه اي كه دارند، كانديداي مورد نظر خويش را انتخاب مي كنند.

محمد رضا شجاعي دبير حزب كارگزاران سازندگي: اميد برند اصلاح طلبي است

همچنین محمد رضا شجاعي دبير حزب كارگزاران سازندگي از دبیران احزاب حامی لیست دوم ، در گفتگو با شوشان با اشاره به ليست ارائه شده توسط ١١تشكل اصلاح طلب خوزستان ، اظهار داشت: ليست "گام سوم" كه تحت عنوان ليست اميد ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان خوزستان ارائه شده است حاصل تفاهم يازده تشكل اصلاح طلب مي باشد و افراد اين ليست همه از فعالين اصلاح طلب و با سابقه و برخوردار از جايگاه اجتماعي ، سياسي  و پشتوانه راي قابل ملاحظه اي در استان هستند.

شجاعي با تاكيد بر لزوم همگرايي در ميان اعضاي شوراي شهر، گفت: اگر اعضاي شوراي شهر  همسو و همگرا باشند ، بهتر مي توانند از وقت و انرژي خود براي پيشبرد امور شهري استفاده كنند.

وي با اشاره به اينكه ليست ديگري نيز به نام "ليست اميد" از سوي برخي تشكل هاي اصلاح طلب ارائه شده است،گفت: "اميد" برند اصلاح طلبي است و نشان مي دهد تمامي كساني كه در اين ليست ها قرار گرفته اند به منشور شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان پايبند هستند.

شجاعي دليل ارائه دوليست اميد در انتخابات شوراي شهر اهواز را اختلاف سليقه جزيي دانست و تاكيد كرد: آرمان هاي همگي ما يكي است اما ممكن است سلايق و روش هاي راهبردي متفاوتي را انتخاب كنند كه هيچ اشكالي نيز ندارد . ما در جامعه اي زندگي مي كنيم كه دموكراسي در آن حاكم است و موظف هستيم تا سلايق مختلف را پوشش دهيم و در نهايت اين مردم هستند كه با راي خود،نمايندگان را انتخاب مي كنند و راي مردم برايمان قابل احترام است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار