اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
فرماندار شادگان از انصراف 26 داوطلب از ادامه رقابت های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

احمد جعفری نسب سه شنبه به ایرنا گفت:از مجموع داوطلبان انصرافی انتخابات شهر و روستای شهرستان شادگان، 13 داوطلب در بخش مرکزی، هشت داوطلب در شهر شادگان، چهار نفر مربوط به شهر و بخش خنافره و یک نفر از حوزه شهر دارخوین هستند.

وی افزود:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات می توانند انصراف خود را به صورت مکتوب به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری شادگان اعلام کنند.

جعفری نسب اظهار داشت:نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 8 صبح پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه می توانند تبلیغات محیطی داشته باشند و پس از آن هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

فرماندار شادگان از مردم همیشه در صحنه، انقلابی و ولایتمدار شهرستان شادگان برای حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد و اظهار داشت:بدون شک مردم شادگان در پای صندوق های رای حضوری تاثیرگذار خواهند داشت.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها: شهر و روستا ، شادگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار