اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
 گردهمایی هنرمندان حامی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در سینما هلال اهواز برگزار شد.

رئیس ستاد روحانی در اهواز اظهار کرد: اگر می خواهید شادی و نشاط در کشور ادامه پیدا کند، باید روز جمعه برای حمایت از دولت تدبیر و امید پای صندوق های اخذ رای حاضر شوید.

محمدرضا شجاعی افزود: هنوز انتخابات سال 84 را فراموش نکردیم که با یک غفلت کوچک، کشور هشت سال به تباهی رفت، بنابراین برای اینکه تاریخ تکرار نشود همه باید در این انتخابات حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به سفر امروز دکتر روحانی به اهواز ، هنرمندان و شهروندان خوزستانی را برای استقبال از نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری به ورزشگاه تختی اهواز دعوت کرد.

همچنین رئیس ستاد هنرمندان خوزستانی دکتر روحانی در این گردهمایی گفت: این فضای آزاد و این انتخابات به برکت حماسه آفرینی ها و خون شهیدان به دست آمده است. رضا کیانی با بیان اینکه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گرفته اظهار کرد: امروز نیاز به تداوم عقلانیت، اعتدال و مذاکرات برد-برد داریم و امیدواریم با رای مجدد به روحانی این امر را تحقق بخشیم.

وی تاکید کرد: با حضور و حمایت خود از دکتر روحانی ثابت می کنیم، خوزستان به رغم تحمل مشکلات زیست محیطی همچنان در صحنه می ماند.

تعدادی از هنرمندان ملی همچون مجید شهریاری، اسدالله خشایار راد، محمود مقامی، مصطفی انوشه، پرویز طاهری، پوریا منجزی و حمیدرضا خجندی نیز در این گردهمایی حضور داشتند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه به صورت همزمان برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار