اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
رئیس ستاد انتخابات خوزستان
بیش از هفت میلیون برگ تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سراسر استان توزیع شده است.
     

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بیش از هفت میلیون برگ تعرفه رای برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در سراسر استان خوزستان توزیع شده است.

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت استان در حدود چهار میلیون و 700 هزار نفر است که از این تعداد در حدود سه میلیون و 220 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند. معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از حضور 76 هزار رای اولی در این انتخابات نیز خبر داد.

وی اضافه کرد: برای این انتخابات سه هزار و 720 شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده است که حدود دو هزار و 800 شعبه ثابت و حدود 900 شعبه نیز سیار هستند.

حسین زاده همچنین گفت: انتخابات در 248 شعبه در چهار شهر برای شورای اسلامی شهر به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این انتخابات در 76 شهر و دو هزار و 114 روستای استان برگزار می شود. حسین زاده در ادامه تاکید کرد: 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات تبلیغات ممنوع است و نامزدها و هواداران آنها باید این مساله را مدنظر داشته باشند.

وی همچنین به رای دهندگان توصیه کرد که از ابتدای زمان آغاز رای گیری با حضور در شعب رای خود را به صندوق بریزند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار