اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
دانشیار دانشگاه تربیت مدرس گفت: راه سعادت کشور بزرگ ایران در ادامه کار دولت روحانی است.

به گزارش ایرنا ، برات قبادیان روز چهارشنبه درجمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سرسرای دانشکده علوم اظهار کرد: کشور ما در این هفته بر سر یک پیچ اساسی تصمیم گیری است که یا باید یک تصمیم اساسی و جانانه بگیرد و از این پیچ خطرناک عبور کند یا مانند آن هشت سال تیره و تار دولت نهم ودهم به ته دره برود.

وی افزود: امیدوارم با همت و تدبیر فرزندان ملت ایران و آگاهی بخشی به تک تک افراد جامعه به سلامت از این پیچ عبور کنید . قبادیان ادامه داد: کشور ایران دارای 2 طرز تفکر است که در اداره امور کشور، راهشان مشخص است یک تفکر قصد دارد کشور را با بی برنامگی اداره کند .

دانشمند برتر سال 94 گفت: دولت های نهم و دهم با بی تدبیری در سیاست خارجی تیر خلاص را به ارتباط ایران با دنیا زدند. وی بیان کرد: با بی تدبیری دولت گذشته پرونده ایران به شورای امنیت رفته و کشور را تا مرز یک جنگ خطرناک پیش برد ولی در دولت اتدبیر و امید پرونده هسته ای با تدبیر و عقلانیت و به صورت علمی مدیریت شد.

قبادیان اضافه کرد: دیدگاه اصلاحات بر اساس آزادی با حفظ تمام اصول و ارزش های اسلامی و اعتقادی است و دانشجویان، مدیران آینده کشور هستند. دانشیار دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در اداره امور کشور در تولید گندم خودکفا شدیم و در سال 2 میلیون تن گندم در سال صادر کردیم اما در دولت گذشته کشاورزی به نابودی کشیده شد و در سال 6 میلیون تن گندم وارد می کردند.

وی اضافه کرد: در هشت سال دولت های نهم و دهم صنعت و کشاورزی نابود و تیر خلاص به اشتغال زده شد. قبادیان بیان کرد: دولت تدبیر و امید که پرونده هسته ای ایران را سامان داد و دانشگاهها را که به صورت بادکنکی رشد کرده بودند و بی ضابطه مدرک می دادند ساماندهی کرد.

دانشمند برتر سال 94 گفت: بود و نبود ما، اعتبار، سرنوشت و آزادی ما به 29 اردیبهشت ماه بستگی دارد و امروز تک تک ما برای چهار سال آینده کشور تصمیم می گیریم .

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز دراین نشست اظهار کرد: برای اطلاع رسانی برنامه امروز با کنده شدن بنرها و پوسترهای تبلیغاتی در سطح دانشگاه و خوابگاهها مواجه بودیم اما از دانشجویان برای حضور در این برنامه تشکر می کنم.

صدیقه جلالی افزود: انتخابات از مهمترین ابزار تعیین سرنوشت جامعه برای تغییر شرایط نامطلوب است و همه ما موظف به شرکت در انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: گاه بی عدالتی و نابرابری ، دلخوری و بی اعتمادی را به حدی می رساند که شهروندان نسبت به تمامی مسائل خود در جامعه بی تفاوت شده و رای خود را بی اثر و تشریفاتی می دانند.  

جلالی گفت: تحریم انتخابات بدترین تصمیم ممکن است چون موجبات تداوم وضیعت نامطلوبی را که مورد پسندشان نیست فراهم می کنند و غیر مستقیم رای مثبت به جریان نامطلوب می دهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: اجازه نمی دهیم جریانی سرکار بیاید که در در فکر لوله کردن دانشجویان و جوانان باشد. 

وی اظهار کرد: 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های را ی می رویم تا به اخلاق، صداقت و امید و اصول گرایی بدون ریا سلام کنیم.

برچسب ها: برات قبادیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار