اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
رئیس ستاد انتخابات خوزستان:
رئیس ستاد انتخابات خوزستان از حضور76 هزار رای اولی در این استان پای صندوق‌های رای خبر داد و گفت: سه بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور استان تدارک دیده شده است

علی‌حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز اظهار کرد: برای برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۳ هزار و ۵۷۵ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری اخذ رای در اقصی نقاط استان خوزستان خبر داد و گفت: سه بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور استان تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در ادامه افزود: براساس آمادگی خوزستان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در چهار شهر خرمشهر، ماهشهر، امیدیه و بهبهان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات آموزشی در حوزه انتخابات الکترونیک در این شهرها آغاز و وسایل مورد نیاز در مناطق پر تردد شهرها تعبیه شده تا ضمن آشنایی مردم با اینگونه رأی‌گیری، بتوان پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را به نحو احسن برگزار کنیم.

حسین‌زاده در ادامه با اشاره به حضور رای اولی‌ها در انتخابات تصریح کرد: براساس آمار سرشماری سال 95 در خوزستان برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تعداد حدود 76 هزار رأی اولی در سطح استان وجود دارد.

وی در خصوص سهولت فعالیت شعب و تردد عوامل اجرایی و نظارتی گفت: برای انجام ترابری انتخابات و توزیع تعرفه‌ها در بخش پشتیبانی بالغ بر یک هزار و 730 خودرو پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در پایان از مردم خواست از ساعات اولیه شروع رسمی انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار