در حالی که نفت متعلق به خوزستان است، منصفانه نیست استخدام‌های شرکت نفت از نیروهای خارج از استان صورت گیرد "> بسته خبری شوشان // ارتباط با کاندیدای ریاست جمهوری برای گرفتن تائید صلاحیت ورود به شورا!
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

در حالی که نفت متعلق به خوزستان است، منصفانه نیست استخدام‌های شرکت نفت از نیروهای خارج از استان صورت گیرد

1) دومین هواپیمای شکاری پایگاه چهارم شکاری در شهرستان دزفول با فاصله کمتر از 10 روز از سقوط قبلی، سقوط کرد. بر اساس اطلاعات موثق مخابره شده، دو خلبان هواپیمای اف-5 سقوط کرده پایگاه چهارم شکاری دزفول پیش از سقوط هواپیما از آن با عملیات اصطلاحا «اجکت» خارج شده‌اند و جان سالم بدر برده‌اند.

خلبانان این هواپیما در شرایط کنونی در سلامت کامل به سر برده و مشکل خاصی برای آنها پیش نیامده است ولی لاشه هواپیما به کلی در آتش سوخته است. بر این اساس، کمتر از10 روز پیش نیز هواپیمای شکاری اف پنج دیگری از پایگاه چهارم شکاری دزفول سقوط کرد و دو خلبان آن در دم جان سپردند.

2) متاسفانه در سال جدید ویزیت پزشکان به‌ شدت افزایش پیدا کرده و این افزایش به ویزیت پزشکان عمومی هم تسری پیدا نموده است. بعضی از پزشکان عمومی که در زمینه پوست و مو کار می‌کنند ویزیت خود را بین پنج تا 10 هزار تومان افزایش داده‌اند. چه نهادی باید بر کار این پزشکان نظارت داشته باشد؟

3) شنیده می شود که برخی از نامزدهای شورای شهر اهواز که احتمال عدم تایید صلاحیت خود را می دهند با رایزنی و تلاش و ارتباط با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تلاش هستند که صلاحیت خود را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند.

4) با مشخص شدن کاندیداهای شورای شهر اهواز گمانه زنی در خصوص چه کسانی می توانند به شورای چهارم شهر اهواز راه یابند در محافل اجتماعی آغاز شده است. برخی از ناظران مسائل انتخابات از هم اکنون حضور برخی از افراد شاخص در لیست کاندیداها را در شورای شهر چهارم قطعی می دانند.

5) حضور چند کاندیدای جوان با گرایش اصلاح طلبی در فهرست کاندیداهای شورای شهر اهواز نیز جالب توجه است. شنیده می شود در صورت ورود جدی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ، این گروه در انتخابات شورای شهر اهواز نیز از حمایت طیف خود برخوردار خواهند شد.

6) سفر قالیباف شهردار تهران و حضور او در نشست تخصصی اقتصاد شهری و توسعه پایدار که به دعوت از شهرداری اهواز انجام شده بود مخالفت برخی از مقامات سیاسی استان را برانگیخته بود. به طوری که آقایانی که تا پیش از این شهرداری اهواز را یکی از موفق ترین شهرداری های استان می دانستند به یکباره انتقاداتی را متوجه این نهاد مردمی کرده اند. قضاوت را بر عهده مخاطبان قرار می دهیم. آن طور که از قرائن پیداست مجموعه شوراها و شهرداری های کشور گرایش به قالیباف و به تبع ائتلاف 3 گانه اصول گرایان دارند.

7) آیت اله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم اندیشی عشایر با رییس جمهور گفته : در حالی که نفت متعلق به خوزستان است، منصفانه نیست استخدام‌های شرکت نفت از نیروهای خارج از استان صورت گیرد. وی همچنین با انتقاد از برنامه‌ریزی‌ها برای انتقال آب استان خوزستان به دیگر استان‌های کشور گفت : رودخانه‌های کارون، دز و کرخه از ابتدای خلقت در خوزستان جاری شده بودند و بر این اساس دسترسی به آب حق طبیعی مردم خوزستان است؛ چرا باید آبادانی مناطق دیگر کشور به بهای خراب کردن خوزستان باشد.

8) با قرائت پيام آيت‌الله العظمی صافی گلپايگانی، از مراجع عظام تقليد كنگره ملی مهدويت 12 ارديهشت‌ماه در شوشتر برگزار می‌شود. به گزارش ذره بین، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد علی ميرمحمدی، مديركل اوقاف و امور خيريه خوزستان‌ درباره برگزاری كنگره ملی مهدويت اظهار داشت : كنگره ملی مهدويت پنجشنبه، 12 ارديبهشت‌ماه به ميزبانی مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر برگزار می‌شود. وی با بيان اينكه تاكنون 143 مقاله از سوی دانشجويان و طلاب سراسر كشور به دبيرخانه اين كنگره ملی ارسال شده است، گفت : 15 مقاله برتر انتخاب شده روز برگزاری كنگره ملی مهدويت ارائه می‌شوند. همچنين به 5 مقاله برتر كمك هزينه حج عمره مفرده اهدا می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار