شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
بنام خدايي كه انسان را برسرنوشت خود حاكم كرده است
حضور پرشور مردم در حماسه دوازدهم از خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد. در جریان برگزاری این انتخابات دو دیدگاه در مورد اداره کشور در معرض نقد و نظر مردم و صاحب نظران قرار داشت و یک انتخابات کاملا رقابتی در فضای امن و آرام شکل گرفت که در آن جناب آقای دکتر روحانی به نمایندگی از دیدگاه اصلاح طلبی و اعتدال گرایی با آکثریت قاطع آراء به پیروزی رسید. امیدواریم که در فضای پس از این انتخاب و امید و انرژی پدید آمده از آن ، شرایطی فراهم بشود تا رئیس جمهورمنتخب بتواند از طریق به کارگیری تمام ظرفیت های داخلی و تعامل سازنده با دنیا باعث رشد اقتصادی، تقویت بازار، رونق کسب و کار، تقویت نهادهای مدنی و آزادی گردش اطلاعات گردد.

در خلق این حماسه تمام گروههای صنفی، سیاسی و آحاد مردم سهم بسزایی داشته اند، به خصوص نیروهای شاغل در حوزه سلامت. همان طوری که در چهار سال گذشته نیروهای شاغل در این حوزه، طرح تحول سلامت را با هدف کاهش هزینه های درمان برای مردم اجرایی کردند. در ایام انتخابات نیز نیروهای فعال در حوزه سلامت با جدیت تمام و در کنار سایر گروه ها برای پیروزی آقای روحانی به نقش آفرینی خود ادامه دادند. 

در استان خوزستان مسئولیت هماهنگی فعالیت های انتخاباتی نیروهای شاغل در حوزه سلامت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی، به شورایی تحت عنوان شورای سلامت محول شد. لذا این شورا وظیفه خود می داند از تمام نیروههای شاغل در بخش سلامت استان خوزستان اعم از پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، متخصصین علوم پایه، دانشجويان ، پرستاران و سایر عزیزان حوزه سلامت که در خلق این حماسه شرکت کردند نهایت تقدیر و تشکر را به عمل بیاورد.

شورای سلامت ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان خوزستان
دکتر غلامرضا خاتمی نیا دکتر مالک کنانی
دکتر ایرج نظری دکتر سید علی حسین صابری
دکتر سید محمود لطیفی دکتر حسین کاملی
دکتر فرهنگ کره بندی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار