رئیس شرکت توزیع برق شوشتر گفت: مرگ سیمبان شوشتری بر اثر اتصال برق بوده است و این حادثه دلخراش کادر این شرکت را به شدت متأثر کرده است. "> مرگ سیمبان شوشتری بر اثر اتصال برق بوده است
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

رئیس شرکت توزیع برق شوشتر گفت: مرگ سیمبان شوشتری بر اثر اتصال برق بوده است و این حادثه دلخراش کادر این شرکت را به شدت متأثر کرده است.

رضا غضنفری اظهار داشت: سیمبان شرکت توزیع برق شوشتر در حال هرس درخت بوده است که دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به شرایط وقوع این حادثه دلخراش گفت: این حادثه دلخراش به دلیل خیس بودن درخت آکالاتوس هرس شده و افتادن روی سیم‌های برق فشار قوی اتفاق افتاده است.

رئیس شرکت توزیع برق شوشتر با اشاره به اینکه این واقعه باعث مرگ سیمبان جوان شرکت توزیع برق شوشتر شده است، خاطرنشان کرد: در هنگام این اتفاق، برق درون شبکه قطع نبوده است و این امر باعث وقوع این اتفاق شده است.

همراه سیمبان نیز دچار حادثه شده است

رئیس شرکت توزیع برق شوشتر اظهار داشت: سیمبان شرکت توزیع برق شوشتر در دم جان داده است و همکار وی نیز به دلیل اتصال برق دچار شوک شده است.

وی خاطرنشان کرد: حال عمومی همراه سیمبان به نام فرزاد شیرالی خوب ارزیابی می‌شود و قرار است چند روز آینده بار دیگر به محل کار خود باز گردد.

غضنفری افزود: این حادثه دلخراش را به خانواده محمدرضا صفارزاده سیمبان متوفی شوشتری تسلیت گفته و برای آن‌ها از خداوند صبر مسئلت داریم.

گفتنی است، محمدرضا صفارزاده سیمبان متوفی 24 ساله شوشتری در حال هرس درختان بود که دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد و قرار است عصر امروز پیکر وی در شوشتر تشییع و به خاک سپرده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار