اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان ضمن تشکر از مشارکت فعال تمام احزاب و گروهها و سلایق سیاسی و اجتماعی مختلف که موجب شور و نشاط انتخاباتی و سیاسی و گرم شدن زمینه نقد و انتقاد شدند، دعوت می‌کنیم که رقابتهای دوران انتخابات را کنار گذاشته و رفاقت، برادری و همکاری با رئیس جمهور منتخب را سرلوحه عمل خویش قرار دهند تا انشاالله با یاری همدیگر ایرانی آباد و سرافراز بسازیم و همه به زندگی در آن افتخار کنیم.
شوشان: انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان خوزستان طی بیانیه ای از حضور پر شور و شعور مردم غیور این سرزمین، بخصوص مردم شجاع و خونگرم خوزستان تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس و تعظیم به درگاه پروردگار بزرگ که موجب همدلی و همراهی دلها شد تا مردم فهیم و نیک اندیش ایران در 29 اردیبهشت 96 حماسه‌ و خرداد دیگری بسرایند  و با وحدت و انسجامی کم نظیر، اقتدار و شایستگی خود را به رخ جهانیان بکشانند. ملت بزرگ و شریف ایران،  علیرغم وجود برخی مشکلات و نابسامانیها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته، با مشارکتی کم نظیر، ضمن پاسداشت خون و آرمان شهدا، گفتمان و راه اصلاحات، عقلانیت، اعتدال و تدبیر را بر گفتمان انحصارطلبی و انسدادی و انشقاق برگزیدند. همه‌ی اقشار، اقوام و اصناف این ملت بزرگ، در گلستان امید گل دیگری کاشتند و در ایام پربرکت شعبان، عید دیگری بر اعیاد این ماه، در دل تاریخ به ثبت رساندند.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان خوزستان ضمن تبریک و تهنیت این پیروزی شکوهمند به رئیس جمهور محبوب و منتخب، جناب آقای دکتر روحانی و همه ملت بزرگ ایران از زحمات دولت یازدهم که به حق گره‌های زیادی را از پیش پای ملت گشودند و نیز از حضور پر شور و شعور مردم غیور این سرزمین، بخصوص مردم شجاع و خونگرم خوزستان تشکر و قدردانی می‌نماید. همچنین از دولت تدبیر و امید در دوره جدید انتظار می‌رود ضمن تداوم خط تدبیر، اعتدال و عقلانیت در عرصه داخلی و بین‌المللی و تداوم و صیانت از دستاوردهای دولت یازدهم انشاالله با عزم و همتی مضاعف و اتخاذ تدابیری کارآمدتر و مدیرانی شایسته، شجاع و خستگی‌ناپذیر،  با سرعتی بیشتر در رفع مشکلات اقتصادی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال و محرومیت زدایی همت نماید تا نهال امید و نشاط در دل مردم به ثمر بنشیند.

همچنین ضمن تشکر از مشارکت فعال تمام احزاب و گروهها و سلایق سیاسی و اجتماعی مختلف که موجب شور و نشاط انتخاباتی و سیاسی و گرم شدن زمینه نقد و انتقاد شدند، دعوت می‌کنیم که رقابتهای دوران انتخابات را کنار گذاشته و رفاقت، برادری و همکاری با رئیس جمهور منتخب را سرلوحه عمل خویش قرار دهند تا انشاالله با یاری همدیگر ایرانی آباد و سرافراز بسازیم و همه به زندگی در آن افتخار کنیم.

در نهایت از همه دوستان و همکاران خانواده بزرگ جامعه پزشکی از جمله اعضای محترم هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی خوزستان، پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، ماماها، داروسازان، دانشجویان، بهورزان و همه کارکنان خدوم و سرافراز حوزه سلامت که در این روزها، ضمن ترغیب مردم به شرکت فعال در انتخابات، وظیفه خدمت رسانی و روشنگری خود را به نحو مطلوب به انجام رساندند و یا در ستاد سلامت استان زحمت فراوان کشیدند تشکر و قدردانی می‌نماییم. همچنین از همه مسئولین و عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی که موجب فراهمی محیطی امن برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بزرگ شدند تشکر و سپاسگزاری مینماییم. 

انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان خوزستان
رئیس و شورای سیاستگذاری ستاد سلامت دکتر روحانی در خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار