اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز درخصوص اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان توضیحاتی را بیان کرد. خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص اعلام نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز گفت: آراء غیر قطعی تجمیع شده صندوق های شورای شهر اهواز به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده است و هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده بوده است و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است و هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام می شود، و روی آن تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد:تعداد صندوق هایی نیز هستند که آراء دارای خدشه،اشکال،خط خوردگی و تعرفه های اسکن شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که درحال بررسی دقیق تر و شمارش دقیق تر هستند .

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: بنابراین ما فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از اینکه هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت ها رفع شدند ،این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید. دکتر خون میرزائی افزود: داوطلبین انتخابات شورا پس از اعلام آگهی به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آن آراء به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند، و این فرصت اعتراض محفوظ و قانونی است، و از روز انتشار آگهی به مدت 2 روز وجود خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار