اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
بسته خبری آموزش و پرورش

زمان بندی ثبت نام مدارس شاهد درسال تحصيلی 96-97


خانواده محترم شهداء ، جانبازان ، ايثارگران و ساير افراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد به اطلاع می رساند زمان پيش ثبت نام در اين مدارس به شرح ذيل می باشد.

پايه اول ابتدايی:

96/03/01 لغايت 96/03/15

پايه هفتم (دوره اول متوسطه):

96/04/01 لغايت 96/04/14

پايه دهم (دوره دوم متوسطه):

 96/04/07 لغايت 96/04/20

تذكر: ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طريق سامانه سجا(saja.medu.ir) انجام می پذيرد.



معاون مرکز بین الملل آموزش و پرورش: برگزاری آزمون «اعزام معلمان به خارج » در آذر ماه

معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در آذرماه امسال خبر داد.

در پاسخ به اینکه آیا امسال آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور برگزار می‌شود؟ اظهار کرد: بله قطعا امسال آزمون برگزار می‌کنیم. در حال حاضر مشغول بازنگری در آیین نامه اعزام هستیم که تا پایان مرداد یا اوایل شهریور آماده و ارسال می‌شود.

بر این اساس حتما در اواخر آبان یا آذرماه امسال آزمون اعزام را برگزار می‌کنیم تا نیروی مورد نیاز برای سال تحصیلی 98-97 را تامین کنیم.

آخرین گروه قبول شدگان آزمون سال 90 هم امسال به مدارس خارج از کشور اعزام خواهند شد.

بنا داریم هر دوسال یا سه سال یکبار آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور را برگزار کنیم. سالانه به حدود 200 تا 280 نیرو نیاز داریم که البته بستگی به تعداد دانش‌آموزان خارج از کشور ما دارد./ایسنا


شیوه نامه نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان ابلاغ شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: فرهنگیان خوزستان می توانند درخواست انتقال برون استانی خود را از دهم خردادماه 96 با ورود به سامانه انتقال ثبت کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اشاره به آمار نقل و انتقالات خارج از استان در سال گذشته عنوان کرد: بالغ بر 2 هزار و 706 نفر در سال 95 متقاضی خروج از استان بودند که از این تعداد 985 نفر به خارج از استان منتقل شدند.
سامانه نقل ‌و انتقال به منظور ثبت درخواست فرهنگیان متقاضی از تاریخ اول خرداد 96 به نشانی  enteghal.medu.ir فعال شده است.

طبق دستورالعمل تفویض اختیار که از سوی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش ‌و پرورش ابلاغ شده آمده است:

نقل ‌و انتقال نیروهای رسمی ، آزمایشی ، پیمانی و قراردادی به‌صورت موقت یک‌ ساله و دائم قابل انجام است.

رعایت عدم‌نیاز مبدأ و نیاز مقصد مبتنی بر داده‌های سامانه نیروی انسانی و تراز نیرو به ‌نحوی که در منطقه مبدأ در گروه و جنس متقاضی هیچ حق‌التدریسی پرداخت نشود و در منطقه مقصد نیز در گروه و جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد ، الزامی خواهد بود.

نداشتن تعهد خاص منطقه‌ای برای متقاضیان انتقال دائم رعایت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار