شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

رييس اداره بازرسي و كشف كالاي قاچاق سازمان صنعت و تجارت خوزستان از مردم خواست كه اقلام اساسي به ويژه اقلامي كه به تازگي قيمت آن‌ها افزايش يافته را ذخيره‌سازي خانگي نكنند.

علي‌محمد رحماني‌زاده اظهاركرد: از مردم مي‌خواهيم كه هرگونه تخلف شامل احتكار در خانه‌ها، انبارها و تخلفات احتمالي در زمينه اقلام اساسي را به سازمان و يا به سامانه 124 اطلاع دهند.

وي افزود: بازرسان ما به تنهايي نمي‌توانند بر حجم بالاي واحدهاي صنفي استان نظارت كنند و ما به مشاركت مردمي نيازمند هستيم.

رحماني‌زاده تصريح‌كرد: از مردم هم مي‌خواهيم به اندازه نياز و مصرف خود اقلام اساسي را خريداري كنند تا شهروندان ديگر نيز بتوانند براي خود اقلام مورد نظر را تهيه كنند.

رييس اداره بازرسي و كشف كالاي قاچاق سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان‌كرد: حدود 6 هزار تن سهميه شكر براي استان جذب و در حال تزريق به بازار مي‌باشد كه قيمت مصرف‌كننده كيلويي 1500 تومان است و قيمت قانوني نيز همين قيمت بوده و در غير اين صورت تخلف محسوب مي‌شود.

وي اظهاركرد: همچنين قيمت هر كيلو شكر درب كارخانه نيز بايد 1300 تومان باشد كه عرضه شكر درب كارخانه با قيمت بيشتر از اين، تخلف محقق شده و با متخلف حتما برخورد خواهيم كرد. تمام كارخانجات شكر ملزم به رعايت قيمت مصوب يعني 1300 فعال هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار