اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از اقلیت های مذهبی در کابینه دولت دوازدهم آثار و تبعات مثبتی در دنیای اسلام دارد و زمینه کاهش دشمنی با ایران را فراهم می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره ضرورت حضور اقلیت های مذهبی در کابینه دولت دوازدهم گفت: خوب است که آقای روحانی از اقلیت های مذهبی و خصوصا اهل سنت در مناصب مختلف استفاده کند.
 
نایب رئیس مجلس تصریح کرد: به نظرم در استانداری ها و فرمانداری ها می توان از اقلیت های مذهبی استفاده کرد. این کار آثار مثبتی در دنیای اسلام دارد و باعث کاهش دشمنی آنها با ما می شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به طرح موضوع نظام پارلمانی که هرچند وقت یکبار از طرف برخی افراد پیگیری می شود، گفت: نیاز است دراین باره بیشتر تحقیق و بررسی کنم ولی به نظرم در نظام پارلمانی نقش مردم در انتخابات کمتر می شود.

مطهری افزود: در حال حاضر رئیس جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب می شود ولی در آن صورت یک بار مردم مجلس را انتخاب می کنند و این مجلس است که رئیس جمهور را انتخاب می کند.
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: در این صورت نقش مردم در انتخاب رئیس جمهور کمرنگ تر می شود ولی به هر حال قابل طرح و بررسی است، هرچند برای اجرا نیاز به تغییر قانون اساسی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار