اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
به نام خداوند جان و خرد

سلام بر اسلام
سلام بر ایران
سلام بر آزادی
سلام بر مردان ، زنان و جوانان شریف  ایران زمین

درود میفرستم بر مردم غیور و حماسه ساز دیار سلمان فارسی ؛ جوانان باشرف اش ؛ رامهرمزی های خردورزی که اراده نمودند که به عقب برنگردند و راه اعتدال را ، راه توسعه و آبادانی سرزمین خود انتخاب نمودند.

 امشب همه جمع شده ایم که به پاس اقتدار و صلابت ایران زمین ، جشن بگیریم و فارغ از برنده و بازنده ، به افتخار ایران سربلند در کنار هم شادی کنیم.  بی شک آنچه که در روز ٢٩ اردیبهشت محقق شد ، پیروزی ملت فهیم ایران بود نه یک شخص بعنوان رییس جمهور.  ايرانيان اراده نمودند كه راه اعتدال را پيش بگيرند و با اميد به آينده اي بهتر ، پاي تفكر و اعتقاد خود ايستادند و دشمنان خرد و انديشه را مايوس نمودند. مردم میهن عزیزمان در هر کجای از جهان بودند نشان دادند که هیچ چیز اولی تر از سربلندی کیان اسلامی شان نیست . پس شایسته است که به ایرانی بودن مان افتخار کنیم .

مردم خردورز رامهرمز ! جوانان فهيم 

با افتخار اذعان میکنم که رشد و بلوغ سیاسی مغفول مانده در طی سالهای گذشته ، با حماسه اردیبهشت دوباره بارور گردید و در کمترین زمان به اوج خود رسید. این گفته با بررسی آمارهای مشارکت و رأی دهندگان به تفکر اعتدال در سال ٩٢ و رشد ٨٤ درصدي آن در سال ٩٦ كاملا مشهود بوده که بدان مفهوم است که ظرفیت های فکری شهرستان رامهرمز ، امکان تحقق مطرح نمودن مطالبات خود را در چارچوب ها و ساز و كارهاي مدني و تشكيلاتي فراهم نموده است كه بايد آن را فال نيك گرفت.

جوانان رامهرمز ثابت نمودند كه راه آينده را بايد در اعتدال ببينند؛ الحق كه حماسه آفريدند و به همگان نشان دادند كه آينده از آن آنهاست و" نه " بزرگي گفتند بر واپس گرايي ، دروغ و نفاق.

همدلي و هم افزايي پديد آمده ميان نخبگان، سياسيون، بزرگان اقوام و بويژه جوانان ؛ به راستي كه زحمات و كوشش هاي بزرگواران زيادي را در عقبه خود داشته و سرانجام ، رويكرد فعاليت هاي سياسي بر پايه مشاركت هاي مدني و بهاء دادن به كانون ها، تشكل ها و انجمن ها كم كم رنگ و بوي جديد و منسجمي به خود مي گيرد كه بي شك اين اتفاق ، آغازگر مسيري روشن بوده و آينده شهرمان را اميدواركننده مي نمايد.

حضور فعال تشكل هاي سياسي در انتخابات اخير به وضوح نشان داد كه ظرفيت هاي شهرمان براي گفتگو و تعامل بسيار بالا بوده و نقش اين تشكل ها در تحقق پيروزي اعتدال بي بديل بود . در اينجا ، جا دارد خاضعانه از همه شما مردم قدردان رامهرمز بویژه جوانان فهیم تشکر نمایم ، از شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان شهر رامهرمز و مسئولان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی در  خوزستان ، بطور خاص جناب آقای دکتر کهرام که به  اینجانب اعتماد نمودند،  بسیار سپاسگزارم و دست همه شما عزيزان را به گرمي مي  و خداوند را بسيار شاكرم كه اينجانب را در محضر مردم شريف رامهرمز در هماهنگ نمودن رأي و رساندن صداي اعتدال  و آزادي آنان ، سربلند نمود. 

همچنين از فرماندار محترم ، بخشداران ، برادران عزيزمان در دستگاه هاي امنيتي ، سپاه پاسداران ، به ویژه نيروي انتظامي نيز به لحاط ايجاد فضاي امن و فراهم نمودن حضور حداكثري مردم كمال سپاس را دارم.

در اين ميان نبايد از حضور و فعاليت شخصيت هاي سياسي ، فرهنگي و علمي كه اميدوارانه همه ما را حمايت نمودند و باعث افتخار همه ما رامهرمزي ها گرديدند ، غافل شد. بزرگواراني چون  حضرت آيت اله احمدي شاهرودي ، جنابان دكتر محمد جواد فتحي ، دكتر فرهاد كلانتر، دكتر علی ساري ، دكتر صميمي ، دكتر تقوي نژاد ، دكتر قاسم نژاد ، دکتر آرش خیرالهی ،دكتر جعفري ، و ساير رامهرمزي هاي مركز نشيني كه علي رغم همه مشكلات روزهاي زيادي را به اميد اعتلاي عقلانيت و توسعه زادگاهشان تلاش و هميت نشان دادند.

سپاس ويژه دارم از برادر عزيزم ؛ جناب اقاي دكتر بهمئي ؛ كه با عرق و همتي توصيف نشدني همراه و همدل با ستاد مركزي استان و حضور در ستاد رامهرمز، همگام با ما تلاش نمودند و نقش انكار ناپذيري در انسجام بوجود آمده ايفا نمودند.

ضمن تقاضاي عاجزانه از همه  نخبگان، فعالان سياسي ، انجمن ها و تشكل هاي مردم نهاد و تك تك كساني كه دغدغه  توسعه و آباداني رامهرمز را دارند، براي حفظ  وحدت و انسجام بوجود آمده و رشد هر چه بيشتر بلوغ سياسي و فرهنگي  زادگاهمان ؛ از تمام عزيزاني كه در طول چند هفته گذشته با وجود همه كاستي ها، خالصانه از جان مايه گذاشتند و اين پيروزي را ميسر نمودند، تشكر و قدرداني مي نمايم. باشد كه شاهد تنومند شدن درخت اميد و به ثمرنشستن آن در آينده اي نزديك باشيم. 

در اينجا با اقتدار و افتخار اعلام ميداريم كه در همه حال و در هر شرايطي خود را حامي دولت تدبير و اميد ميدانيم و در راه توسعه ميهن عزيزمان ،  دريغي از فدا نمودن جان مان نخواهيم داشت.

اما كلام آخر:  آرش قنواتي ؛ برادر همراه ،جوان با تعصب و فهيم... تو برنده  اي ؛ برنده ميدان عقلانيت و خرد ؛ با تو هستيم و هميشه پشتيبان تو خواهيم بود.

بوي بهبود ز اوضاع جهان مي شنوم
شادي آورد گل و باد صبا شاد آمد

سید رضا پارسافر
رییس ستاد روحانی در رامهرمز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار