اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
عین الله خادمی زاده

در شهر خرم اباد؛

باور کنید یا نه منتخب اول مردم خرم‌آباد برای نشستن روی صندلی های شورای اسلامی این شهر،دستفروشی است که تنها با یک بنر سیار و ساده و بدون داشتن ستاد و هزینه کردن برای مهمانی‌های‌ آنچنانی جمع‌آوری رای، با کسب 40 هزار و86 رای از مجموع 716 هزار 148 رای مردم این شهر، بعنوان نفر اول شوراها راهی ساختمان شورا شده است؛ مردی که از دیروز به چهر‌ه اول فضای مجازی نیز تبدیل شده و تصویرش در کانال‌ها و گروه های تلگرامی و صفحات اینستاگرام دست به دست می‌شود تا همه از او به عنوان پدیده امسال انتخابات شورای اسلامی شهرها نام ببرند.(جام جم انلاین)

در شهر رشت؛

«از مردم برای مردم » محمدحسن علی‌پور با همین شعار ساده حالا یکی از یازده منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت است. پاکبانی که در ایام تبلیغات انتخابات ،‌پخش تصویر پوستر‌هایش با لباس نارنجی رنگ رفتگری همه جا صدا کرد و حالا با بیش از 17 هزار رای یکی از صندلی‌های شورای شهر شهر را بدست آورده است.
به گزارش جام جم آنلاین ، انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی در گوشه وکنار کشور با اتفاقات عجیبی همراه بوده است؛ از محمدحسن علی‌پور هم به عنوان یکی از این پدیده‌ها یاد می‌کنند. رفتگر 42 ساله ای که می‌گوید نماینده قشر رفتگر و البته بقیه مردم آسیب‌پذیر شهرش در شورای شهر خواهد بود. (جام جم انلاین)

در شهر اهواز؛

تصور کنید این دو فرد با وجود هیچگونه امکانات مالی و قوی جز منتخبین اصلی شورای اسلامی شهر های خود شدند ولی کمی انطرف تر در کلان شهر اهواز با وجود سیستم های گسترده نظارتی و امنیتی شاهد افتضاح ترین انتخابات چهار دهه خود بود که با اعتراض گسترده مردم و نامزدهای شورای اسلامی کلانشهر اهواز بودیم.

اما پرسشم از مسئولین برگزار کننده انتخابات اهواز این است افرادی مثل ولی الله رستمی و  محمد حسن عالی پور ایا میتوانستند در کلانشهر اهواز با وجود برخی از نفرات حرفه ای تا دندان مسلح به زر و زور و تزویر و امکانات  تبلیغاتی گسترده به شورای اسلامی شهر ورود کنند؟!

هر چند چندین دهه است که در سیستم غیر حرفه ای مدیریت اجرایی کلان استان انتقاد کردن حتی سازنده از عملکرد مدیران برای منتقدین همیشه پر هزینه بوده است بنده نیز همچون هم اندیشان گذشته قصد نقد و ریشه یابی علل این وقایع تلخ را نداشته و حتی قصد زیاده گویی در این نامه را ندارم و قضاوت در مورد تضادها و تبعیض های موجود در روند انتخاباتی را برعهده خوانندگان میسپارم زیرا گذشت زمان بهتر قضاوت را خواهد داشت و امیدوارم روزی حقایق تلخ این دور از انتخابات مرحله پنجم شورای اسلامی شهر اهواز برای ایندگان بازگو شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار