اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
ابراهیم سلامی فر یکی از اعضای جمعیت هلال احمر دزفول به عنوان جوان فرهیخته و نمونه استان خوزستان شناخته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود:این جوان خوشفکر دزفولی فعال فرهنگی ،اجتماعی،نخبه علمی و نخبه امدادی شناخته شده ضمن اینکه ابراهیم سلامی فر به عنوان جوان سال هلال احمر نیز انتخاب شد .

وی اظهار کرد:هر ساله استانداری خوزستان به مناسبت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) شناسایی جوانان نخبه استان را به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان محول می کند و ارگان های مختلف جوانان برتر و نخبه خود را به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان معرفی می کنند.

عظیم رضایی مرساق افزود:نفرات برتر هر ارگان در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی ، هلال احمر ،مددکاری و دیگر حوزه ها به این اداره کل معرفی می شوند که نفرات برتر شناسایی و به عنوان نخبگان حوزه های مختلف معرفی می شوند.

وی افزود:در این ارزیابی 15 نفر از جوانان خوزستانی به عنوان نخبه شناسایی شدند که ابراهیم سلامی فر یکی از اعضای جمعیت هلال احمر دزفول نیز به علت فعال بودن در چهار حوزه نخبه شناخته شد.

به گزارش ایرنا ابراهیم سلامی فر در حال حاضر چهار مقاله علمی و بیش از 90 پژوهش علمی انجام داده ،یک کتاب با عنوان خانواده از دیدگاه شهید مطهری از وی به چاپ رسیده و 2 کتاب راه حق و بررسی سلاح کشتار جمعی وی نیز در مرحله چاپ است.

رضایی مرساق با بیان اینکه این جوان دزفولی در سال 94 عنوان فعال فرهنگی و سال 92 عنوان استعداد درخشان و نخبه علمی را به خود اختصاص داده است افزود:از جوانان نخبه استانی طی آئینی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار