شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
روایت علاسوند عضو شورای چهارم اهواز از جلسه کاندیداهای معترض اهواز در تهران
استدعا دارم از بحث ابطال انتخابات عبور كرده و فقط به دنبال بازشماری آرا و احقاق حق واقعي خود يعني تعداد دقيق آرا خود باشند.

شوشان: سه شنبه جلسه ای تعدادی از کاندیداهاي شورای شهر پنجم با حضور الباجي نماینده مردم اهواز و شبيب جويجري نماینده اسبق اهواز در مجلس شوراي اسلامی با هیات نظارت مرکزی در تهران برگزار شد. کاندیدای معترض هر کدام اعتراض خود را نسبت به مراحل اجرا و نتايج انتخابات پنجمين دوره شوراي اسلامي كلانشهر اهواز اعلام كردند.

علاسوند عضو شورای شهر اهواز که از جمله حاضرین این نشست بود ، برخی از مباحث مطرح شده را بیان کرد که در ذیل می آید: 

بنده بر خلاف برخي از عزیزان معترض چه حاضرین و چه کسانی که حضور ندارند عرض می کنم كه با ابطال انتخابات شورای پنجم شهر اهواز مخالفم و اینجا آمده ام تا بگویم ما به دنبال اعلان صحیح آرا مردم در مورد همه کاندیداها هستيم ، چون رای مردم را حق الناس می دانم و خواهان این هستم که کارگروهی جهت بازشماری کامل صندوق ها و صیانت از آراء مردم عزیز حضور يافته چرا كه باز شماری تعدادی از صندوق ها قبل از اعلام رسمی و بدون اعتراض هیچ یک از کاندیدا هیچ گونه وجاهت قانوني ندارد و اگر صندوقی بازشماری شده حتما می بایست کاندیدا یا نماینده آن در بازشماری صندوق حضور داشته باشد.

لذا در همين جلسه و در حضور نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي و ساير كانديداها خواهان بازشماری کامل صندوق ها بوده و از همه ی کاندیداهاي معترض به نتايج هم استدعا دارم از بحث ابطال انتخابات عبور كرده و فقط به دنبال بازشماری آرا و احقاق حق واقعي خود يعني تعداد دقيق آرا خود باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار