شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این وضعیت که در مسجدسلیمان می‌بینیم اصلاً قابل قبول نیست؛ آیا باید این وضعیت جاده ارتباطی مسجدسلیمان باشد؟! این وضعیت فاضلاب مسجدسلیمان اصلا زیبنده مردم این شهر نیست، آب هم که کلی مشکل دارد.
 
به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد در همایش گرامیداشت سالروز اکتشاف نفت که شامگاه گذشته، 11 خردادماه در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: خدمات ارائه‌شده برای مردم مسجدسلیمان و خوزستان، بسیار ناچیز و نگران‌کننده است.
 
وی افزود: امیدوارم این مناسبت‌ها سبب شود به یک نتیجه مطلوب برای مردم برسیم. زحمات زیادی برای برگزاری چنین همایش‌هایی کشیده می‌شود و با وجود همه عزیزان مسئول، امیدوارم برای مردم خروجی خوبی داشته باشد.
 
ناصری‌نژاد ادامه داد: واقعیت این است این وضعیتی که ما در آن به سر می‌بریم، زیبنده مردم نیست و حق مردم مسجدسلیمان، خوزستان و ایران بیش از این است.
 
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: بیانات من خطاب به همه مسئولان دولت و وزارت نفت است. مشکل اصلی، افرادی مثل مهندس عالی پور نیستند؛ ما می‌دانیم او هم محدودیت‌هایی دارد و مشکل اصلی تصمیم‌گیرندگان اصلی هستند که به این مناطق نگاهی نکردند و مناطق و شهرهای نفتخیز ما را به فراموشی سپردند.
 
وی ادامه داد: یکی از فلسفه‌های تشکیل چنین همایش‌هایی گردآوری مردم و مسئولان است و باید این را به مسئولان بگویم ای کسانی که مسئولیت پذیرفتید به یاد آورید که ۱۰۹ سال است که از اکتشاف نفت در مسجدسلیمان می‌گذرد؛ چقدر ثروت از اینجا استخراج شد و چقدر باعث شد که چرخ اقتصاد و پیشرفت مملکت بچرخد؟! اما در این چرخیدن ما زیر پای این چرخش‌ها له شدیم.
 
نماینده شادگان گفت: چندین دوره در مجلس داد زدیم مسئولان نظام به داد خوزستان و مردم خوزستان برسید. این خوزستان ثروت مملکت است، چرا خوزستان را فراموش کرده‌اید؟! این درد ماست و چیز زیادی از مسئولان مملکت نمی‌خواهیم. ما حداقل‌ها را می‌خواهیم و باید با چه معیاری بپذیریم که مسجدسلیمان از بیکاری رنج می‌کشد و با چه معیاری باید ۴۵ درصد آمار بیکاری را در این شهرستان بسنجیم.
 
وی اظهار کرد: همه مردم در حال مهاجرت هستند. این دردها را چقدر عنوان کنیم، در حالی که با کمترین امکانات می‌شود کار کرد. این چه معنایی دارد که با این همه نفت و گاز که مسجدسلیمان به دنیا تزریق می‌کند، بیمارستان و دکتر نداشته باشد!
 
ناصری نژاد گفت: از مسئولان کشور می‌خواهیم به این شهر توجه کنند و برای وضعیت بیکاری و اشتغال جوانان برنامه داشته باشند.
 
وی افزود: اکنون که وقت تشکیل دولت است، از آقای روحانی می‌خواهم در کابینه خود حداقل دو یا سه وزیر و معاون وزیر خوزستانی داشته باشد. چرا ما باید همیشه دنبال التماس به دیگران باشیم؟!
 
ناصری نژاد در پایان ضمن تبریک به رییس‌جمهور منتخب مردم از ایشان خواست با سفر به خوزستان و دیدن هوا و گرد و خاک این استان بیشتر به فکر خوزستان باشد و بیان کرد: هر چه دانش و تجربه و مهارت است، نزد خوزستانی‌هاست. وزارت نفت حق خوزستان است، چرا که دانش آن نزد خوزستانی‌ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار