اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
صدای مردم
شوشان : اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر با در اختیار داشتن تعدادی سالن و امکانات ورزشی  همه ساله تعدادی از این امکانات را در اختیار فرهنگیان خرمشهر با شرایط خاص قرار میداد تا ضمن بهره گیری از از این فضاها ، موجبات استفاده ی همکاران و نیروهای خود را فراهم آورد .

در همین راستا نیز مدتی پیش قرار دادی با باشگاه ورزشی نیروی دریایی واقع در پایگاه دریایی منعقد کرد که طی آن فرهنگیان و خانواده های آنان با شرایط تسهیل شده از امکانات آن استفاده کنند .
اما گویا ایبن تمهیدات پاسخ گوی نیازهای فرهنگیان نبوده و تابستان امسال فعالان عرصه آموزش خرمشهر تابستان ورزشی خوبی در پیش ندارند . پیام زیر از طرف جمعی از ورزشکاران فرهنگی که دچار این مشکل شده اند به دست ما رسیده که امیدوارم مسولین ذیربط یا موضوع را پی گیری کرده یا توضیبحی از بابت آن به این رسانه ارسال نمایند :




((سلام

ازفرهنگیان خرمشهر هرگونه ورزش ودراختیار گذاشتن سالن جهت انجام تمرین وسرگرمی دریغ شده است و این درحالیست که ادارات دیگر جهت ورزش پرسنل خود ازاهرم تشویق و حق الزحمه واضافه کار وهزار جور تقدیر و...استفاده میکنند.
چند ماهی سالن را در هفته۳شب جهت تمرین فوتبال و والیبال دراختیار فرهنگیان قرار میدادند حتی مبلغی هم بعنوان شهریه دریافت میشد اما متاسفانه بادستور اداره دآموزش و پرورش به بهانه های واهی این سانسها کنسل شد وهمکاران نیز در آرزوی نرمش و ورزش و گذراندن ۶ساعت اوقات فراغت درهفته همچنان منتظراند .))


تحریریه شوشان حق اظهار نظر و پاسخگویی را برای اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان ذینفع را محفوظ میدارد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار