شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای خوزستان:
دوران حیات امام خمینی (ره) و انقلاب بزرگی که امام رهبری کرد فصل زرینی از تاریخ معاصر است.



مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان با بیان اینکه کار بزرگ امام خمینی (ره)، خودباوری و اعتماد به نفسی بود که به ملت های جهان تعلیم داد گفت:با وقوع انقلاب اسلامی یکه تازی و زورگویی نظام سلطه با مقاومت و ایستادگی مواجه شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی اظهار کرد: دوران حیات امام خمینی (ره) و انقلاب بزرگی که امام رهبری کرد فصل زرینی از تاریخ معاصر است.

وی افزود: در مقطعی که جهان به دو نیم لیبرالیسم و سوسیالیسم تقسیم شده بود و هر دو اتفاق نظر داشتند تاریخ مصرف دین تمام شده و دین در معادلات بشری از جایگاهی برخوردار نیست، امام خمینی (ره) در قامت یک رهبر دینی ، ملت بزرگ ایران را در یک حرکت عظیم به صحنه آورد.
حجت الاسلام شفیعی بیان کرد: مقاومت 15 ساله ملت ایران که از خرداد 42 شروع شده بود با استمرار و تداوم در بهمن 57 به پیروزی رسید.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان اضافه کرد: اگر امروز می بینیم آمریکایی ها از جایگاه متکلم وحده بودن و تصمیم گیر مطلق خارج شده اند و یا ملتها به سرنوشت خود حاکم شده و ظلم بدون پاسخ نمی ماند ، بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می شود که مدیون امام راحل است.

وی ادامه داد: باید از ملت ایران تقدیر کنیم چون در همه سختی های این راه، پشت سر امام و رهبر معظم انقلاب ایستاد و ما در حال رسیدن به چهلمین سال پیروزی این انقلاب بزرگ هستیم.

حجت الاسلام شفیعی گفت: ملت ما با وحدت دشمن شکن خود و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، گام های بلند بعدی را بر می دارد و جامعه اسوه ای تشکیل خواهد داد و به الگوی مناسب و کارآمدی در جهان معاصر تبدیل می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار