اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
امروز
در این طرح روستاهای ام الخرجین ، ام سواد ، کفیشه ، مشارع ، مملح علیا ، مملح سفلی ، ام نوشه تحت پوشش قرار گرفتند و روستای قصبه منیعات که از مدتها قبل آب لوله کشی نداشت در روزهای اولیه ماه رمضان از آب لوله کشی بهرمند شد
شوشان :  طرح آب غدیر که از سالهای گذشته با هدف بهره مندی شهرها و روستاهای جنوب خوزستان کلید خورده بود امروز در فاز جدید خود وارد هشت روستا از روستاهای خرمشهر شد .




به گفته ی بخشدار مرکزی خرمشهر طی این طرح که صبح امروز با حضور جمعی از مسولین در روستاهای غرب کارون افتتاح شد هشت روستا از آب شیرین و مخصوص شرب غدیر بهره مند شدند که قرار است در ادامه یازده روستای دیگر نیز بزودی از این نعمت برخوردار شوند .
مسعود کعبی در این راستا ضمن تشکر از زحمات آبفای روستایی و سایر ارگانهای ذیربط از مردم خواست این آب را فقط برای شرب مصرف کنند و از استفاده از  آب با این کیفیت بالا برای مصارف کشاورزی یا غیر شرب جدا خودداری کنند




همچنین وی افزود در این طرح  هر شبانه روز  4400 متر مکعب آب به روستاهای هدف پمپاژ میشود . و برای ادامه ی طرح در چهار کیلومتر باقی مانده برای یازده روستای بعدی نیازمند 2500 میلیون ریال اعتبار است که عبدالله سامری نماینده ی مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس برای دریافت این اعتبار قول مساعد داد .
لازم به ذکر است در این طرح روستاهای ام الخرجین ، ام سواد ، کفیشه ، مشارع ، مملح علیا ، مملح سفلی ، ام نوشه تحت پوشش قرار گرفتند و روستای قصبه منیعات که از مدتها قبل آب لوله کشی نداشت در روزهای اولیه ماه رمضان از آب لوله کشی بهرمند شد .



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار