رئیس دادگستری آبادان گفت: این شهرستان رتبه نخست طلاق در استان خوزستان را دارد.

"> آبادان رتبه نخست طلاق در خوزستان را دارد
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲

 رئیس دادگستری آبادان گفت: این شهرستان رتبه نخست طلاق در استان خوزستان را دارد.

نعمت‌الله بهروزی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هر شهرستانی بر اساس موقعیت و وسعت و ویژگی‌های جمعیتی آن دارای مشکلاتی است.

وی افزود: در آبادان نیز طلاق به عنوان یکی از مشکلات مهم در این شهرستان است به‌گونه‌ای که رتبه نخست طلاق در خوزستان متعلق به آبادان است.

رئیس دادگستری آبادان ادامه داد: بر این اساس و طبق آمار در سال 90 تعداد یک هزار و 700 مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسید.

بهروزی تصریح کرد: این میزان طلاق برای شهری همچون آبادان زیاد است و نباید آمار طلاق این شهر این‌گونه باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا دادگستری شهرستان اقدامات پیشگیرانه‌ای را در این خصوص برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

رئیس دادگستری آبادان خاطرنشان‌کرد: یکی از این موارد در سطح مدارس است که مدارسی که بیشتر در معرض آسیب قرار دارند را شامل می‌شود.

طلاق در حال تبدیل به معضل برای آبادان است

بهروزی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه خانواده و طلاق در این مدارس انجام خواهد شد.

وی گفت: باید به این نکته توجه داشت که اگر نظم خانواده به هم بریزد نظم شهر به هم خواهد ریخت و همه باید دغدغه این موضوع را داشته باشیم.

رئیس دادگستری آبادان تصریح کرد: برگزاری آزمون و اهدای جوایز، کارگاه‌های آموزشی، آموزش دانش‌آموزان و ... از جمله برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه مدارس است.

بهروزی ادامه داد: علاوه بر این باید در این زمینه همت و تلاش بیشتر کرد چراکه طلاق در حال تبدیل شدن به یک معضل برای شهر آبادان است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار