اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
 نمایندگان اهواز و بهبهان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه های جداگانه با محکومیت حادثه تروریستی تهران با خانواده های شهدای این حمله کور و ددمنشانه ابراز همدردی کردند.

همایون یوسفی از نمایندگان مردم اهواز ، حمیدیه ، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه آورده است' گروه های کافر و ملحد تکفیری و تروریستی در حرکتی مذبوحانه و خصمانه به روی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) و کارکنان و رهگذران اطراف مجلس شورای اسلامی آتش کینه گشودند و شماری از هموطنان بی گناه را شهید و مجروح ساختند'. 

این شیطان صفتان که با اقدامات غیرانسانی و ضدبشری همواره در طول تاریخ این مرز و بوم چهره پلید و پست خود را به نمایش گذاشته اند، امروز نیز خشم و کینه خود را در مقابل عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری و پایداری جامعه ایران و امنیت و ثبات آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودها فرمایشات مقام معظم رهبری،مانند همیشه در رسیدن به هدف ها و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد'.

اینجانب شهادت جانسوز این بزرگمردان عزیز در حادثه حمله تروریست ها به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)،ملت ایران به ویژه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن شهدا، علو درجات و برای بازماندگان آنها صبر و سلامتی و برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی می نمایم.

حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه خود آورده است'

اتفاق تلخ حادثه تروریستی که توسط عوامل و فریب خوردگان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در صحن مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی رخ داد و منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و کارکنان مظلوم روزه دار شد، نشانه ای از کینه های خصمانه استکبار جهانی علیه مردم حق جو و عدالت خواه ایران اسلامی بود.

در فراز دیگری از این بیانیه آمده است 'به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، مراتب تالم و تاسف خود در به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیز را به خانواده های داغدار این عزیزان اعلام می دارم'.
در این بیانیه آمده است 'بر خود فرض می دانم شهادت شادروان جعفر جعفر زاده که از کارکنان صدیق و متعهد مجلس شورای اسلامی بود را از صمیم قلب به خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض نمایم و از درگاه الهی برای آن سعید فقید همنشینی با صالحان را مسئلت نمایم.

این نماینده مجلس در بخش پایانی این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و سربازان گمنام امام زمان(عج) از همه نیروهای امنیتی و انتظامی که مجدانه برای صیانت از امنیت ملی در داخل و بیرون از مرزها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند قدردانی را به عمل آورده است.

گروه ها ، تشکل های مذهبی و فرهنگی ، سازمان ها ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه هایی حمله تروریستی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی  را به شدت محکوم کرده و شهادت جمعی از هموطنان را در این حادثه تبریک و تسلیت گفتند.

در جریان 2 حمله تروریستی جداگانه در روز چهارشنبه در مرقد امام راحل و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که گروه تروریستی داعش مسئولیت این جنایت وحشیانه را پذیرفت 17تن به شهادت رسیدند و 57نفر دیگر مجروح یا مصدوم شدند.

دو تن از این شهدا به نام های جعفر جعفر زاده رئیس دفتر مردمی نماینده مردم ایذه و باغملک و سیدرضا ثابتی از آبادان ، خوزستانی هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار