اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
رئیس بانک مرکزی نیز در این دیدار به پیگیری مجدانه موضوع توسط معاونت بانک مرکزی اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته ظرف دو هفته آینده این مشکل مرتفع شود
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ناتوانی مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در انجام تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به معضلی جدی برای عده کثیری از مردم در هفته‌های اخیر تبدیل شده است.
محمد کاظمی  افزود: در این میان سپرده‌گذاران این مؤسسه در ملایر نیز با این مشکل مواجه شده و در دیدار اخیری که با رئیس شعبه ملایر مؤسسه مالی اعتباری آرمان داشتم، ابعاد مسأله بررسی شد.

وی اظهار کرد: برای پیگیری مسأله در ملاقات اخیر خود با رئیس‌کل بانک مرکزی به انعکاس دغدغه‌های مردم به ویژه سپرده‌گذاران ملایری مؤسسه آرمان پرداختیم و خواستار رفع مشکل در اسرع وقت شدیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: رئیس بانک مرکزی نیز در این دیدار به پیگیری مجدانه موضوع توسط معاونت بانک مرکزی اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته ظرف دو هفته آینده این مشکل مرتفع شود.

کاظمی با اظهارتأسف نسبت به مشکلات پیش‌آمده برای سپرده‌گذاران و مالباختگان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان، تصریح کرد: نمایندگان ملایر به همراه سایر نمایندگان کشور، تا رسیدن به نتیجه مطلوب و بازگرداندن دارایی مردم نهایت تلاش و پیگیری خود را مبذول می‌دارند.

برچسب ها: مؤسسه آرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار