شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
اقبال محمدیان نماینده رامهرمز در گفتگو با شوشان : در حال حاضر امنیت در رامهرمز حاکم است / انتظار داریم که دولت با تمام قدرت به ماجرا ورود کند و با متخلفان برخورد کند / درگیری های اخیر در رامهرمز باعث نگرانی شدید مردم شده است
همان طور که برای برقراری امنیت توان مقابله با داعش را داریم باید بتوانیم درگیری های بین دو طایفه که دو سال به درازا کشیده را حل کنیم...
شوشان: اقبال محمدیان نماینده رامهرمز در گفتگو با شوشان در رابطه با درگیرهای 24 ساعت گذشته رامهرمز که ادامه درگیری های روستای پتک است ، گفت: درگیرهای که شب گذشته در سطح شهر رامهرمز اتفاق افتاد یک نفر کشته و 5 مجروح به جای گذاشت. در همین رابطه برای کنترل اوضاع از استاندار درخواست نیروی کمکی کردیم که 40 نفر نیروی یگان ویژه به رامهرمز اعزام شد ولی این تعداد نیروی یگان ویژه جوابگو نیست.

اقبال محمدیان با بیان آنکه در حال حاضر امنیت در رامهرمز حاکم است ،  افزود: همان طور که برای برقراری امنیت توان مقابله با داعش را داریم باید بتوانیم درگیری های بین دو طایفه که دو سال به درازا کشیده را حل کنیم. 

وی افزود: انتظار داریم که دولت با تمام قدرت به ماجرا ورود کند و با متخلفان برخورد کند. در همین زمینه طی تماس هایی با بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس، سردار ذولفقاری معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و سردار اشتری ، درخواست ورود با قدرت برای ختم ماجرا را داشتیم. 

نماینده رامهرمز گفت: درگیری های سطح شهر خوشایند نیست و باعث نگرانی شدید مردم شده است، انتظار این است که دولت هر چه سریع تر با متخلفان برخورد کند و سلاح ها را برای برگرداندن آرامش به شهر جمع آوری کند چرا که درگیری ها هنوز تمام نشده است و امروز نیز گزارش یک نفر زخمی در درگیری های روستای سرکوهکی از توابع شهر رامهرمز شده است. وجود سلاح های گرم در خوزستان بحران آفرین است.

محمدیان یکی از مشکلات موجود را قطعی برق منطقه ابوالفارس رامهرمز دانست و افزود: در درگیری های دیشب به ترانس های برق خسارت وارد گردید و باعث قطعی برق منطقه ابوالفارس شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکل برق این منطقه را از طریق شهرستان لیکک برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای یگان ویژه مستقر در شهر ، جوابگوی تامین امنیت شهر نیستند و بر شهر تسلط ندارند، باید تعداد این نیروها دو برابر شود تا بتوانیم امنیت را برقرار کنیم. در واقع اولین کاری که باید صورت داد افزایش نیروهای یگان ویژه در شهر است.

محمدیان با بیان آنکه با تمام توان پیگیر حل کردن این نزاع طایفه ای است، اضافه کرد: از شهروندان درخواست دارم که با نیروهای مستقر در شهر همکاری لازم را داشته باشند . همچنین از ترددهای غیر ضروری در سطح سطح خودداری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان گفت: برای حل کردن این درگیرها دولت یک نماینده را به حوزه باغملک و رامهرمز فرستاده بود و خبرهای خوبی از پایان این درگیری به گوش می رسید اما یک هفته ای است که این درگیری ها دوباره شعله ور شده است و هر دو شهرستان را تحت الشعاع قرار داده است. در همین رابطه در جلسه مشترک مجلس و هیات دولت، مساله را با معاون اول دولت مطرح کردیم تا به ماجرا ورود کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار