فارغ از صحت و سقم داستان "خواب مرد اهوازی"، باید پرسید آیا همین داستان سنگبنای ادعاهای بعدی احمدینژاد در خصوص رابطه خاص دولتش با امام زمان (عج) نشد؟ "> تولد جریان انحرافی با خواب مرد اهوازی!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

فارغ از صحت و سقم داستان "خواب مرد اهوازی"، باید پرسید آیا همین داستان سنگبنای ادعاهای بعدی احمدینژاد در خصوص رابطه خاص دولتش با امام زمان (عج) نشد؟

سایت عصر ایران در گزارشی با نام «جریان انحرافی کی و چگونه متولد شد؟» گریزی هم زده به اهواز و در بخشی از مطلب چنین نوشته که مرور ان خالی از لطف نیست : «پس از اینکه احمدینژاد برنده انتخابات ریاست جمهوری سال 84 شد، یکی از روحانیان بلندپایه حامی احمدینژاد، داستانی را با یک واسطه به نقل از مردی اهوازی تعریف کرد که شاید این داستان سرآغاز ماجرای "رابطه دولت احمدینژاد و امام زمان (عج)" بوده باشد.

حکایت این روحانی طراز اول چنین بود: "یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل میکرد: قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم. ایشان گفت: نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور میشود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیاء پیش از نیمه شب به خواب میرود. در خواب به او ندا میشود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن، وجود مقدس ولی عصر (عج) دارند برای احمدی نژاد دعا میکنند. میگوید من حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم و اصلا او را نمیشناختم."

بدیهیست که بر این داستان، نقدهای زیادی میتوان وارد کرد. اگر مشایی پرچمدار اصلی جریان انحرافی و احمدینژاد هم حامی اصلی مشایی است و به صراحت میگوید "احمدینژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدینژاد" و اصولگرایان هم، به قول آیت الله سعیدی، علم غیب نداشتند که بدانند احمدینژاد چنین افکاری دارد (نگاه کنید به گفتگوی روزنامه اعتماد با آیت الله سعیدی)، بر اساس اعتقادات شیعی، امام زمان (عج) علم غیب دارد و هیچگاه از کسی که خودش را همردیف و همانند "چهره اصلی جریان انحرافی" (مشایی) می داند، حمایت نمیکند.

فارغ از صحت و سقم داستان "خواب مرد اهوازی"، باید پرسید آیا همین داستان سنگبنای ادعاهای بعدی احمدینژاد در خصوص رابطه خاص دولتش با امام زمان (عج) نشد؟ بر فرض که مردی اهوازی چنین داستانی را تعریف کرده باشد. با توجه به دروغهای فراوانی که در طول تاریخ تشیع، بسیاری از سر توجهطلبی درباره امام زمان (عج) گفته‌‌اند، از کجا معلوم که مرد اهوازی راست گفته است؟ و اصلا بر فرض که او راست گفته باشد، چه دلیلی دارد که خواب او را واجد حجیت بدانیم و به گوش هفتاد میلیون ایرانی برسانیم؟»


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار